نسخه چاپی

تقدیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از متخصصان وزارت دفاع

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای پرتاب موفق ماهواره ملی «فجر» را به دانشمندان و متخصصان وزارت دفاع تبریك گفته و حمایت قاطع خود را از پیشبرد فناوری فضایی و صنایع بر‌تر دفاعی توسط نیروهای مسلح و دولت اعلام كردند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای با تبریک پرتاب ماهواره ملی‌فجر به فضا از دانشمندان و متخصصان وزارت دفاع به خاطر خلق این موفقیت عظیم فضایی قدردانی و حمایت کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ایام‌الله دهه مبارک فجر و همزمان با روز فناوری فضایی، عملیات پرتاب ماهواره ملّی «فجر» توسط ماهواره‌بر «سفیر فجر» و قرارگرفتن در مدار زمین توسط متخصصان افتخارآفرین وزارت دفاع طنین‌انداز شعار «الله اکبر» و رمز مبارک «لبیک یا محمد رسول‌الله» پیامبر صلح و رحمت گردید و بر سرور و نشاط جشن‌های سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی این موفقیت عظیم فضایی صنایع دفاعی که با الگوی مدیریت جهادی و مشارکت دانشمندان و محققان فضایی و نیز دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و به‌ویژه سازمان هوافضا و صنایع الکترونیک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می‌باشد را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و ملت بزرگ ایران اسلامی، تبریک عرض نموده و حمایت قاطع خود را از پیشبرد فناوری فضایی و صنایع بر‌تر دفاعی توسط نیروهای مسلح و دولت اعلام می‌نمایند.

بدون تردید این‌گونه موفقیت‌ها در راستای اقتدار علمی، دفاعی، ملی و بین‌المللی و در تکوین اقتصاد مقاومتی و نیز خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دشمنان نقش تعیین‌کننده داشته و از مصادیق عزم ملی و مدیریت جهادی در سال اقتصاد و فرهنگ به شمار می‌رود.

۱۳۹۳/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...