نسخه چاپی

تقویت مذاكرات هسته‌ای با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب تقویت مذاكرات هسته‌ای می‌شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم ختم والده همسر حجت‌الاسلام تقوی در مورد حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: معمولا هر سال ۲۲ بهمن از اهمیت و حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است اما فکر می‌کنم امسال به جهات مختلفی از حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: شرایط منطقه و نوع اسلام‌هراسی که دشمن به راه انداخته است، ۳ جریان منحرف را امروز در منطقه شاهد هستیم.

سعیدی اظهار داشت: یکی از این جریانات اسلام تکفیری است که از تریبون عربستان به دنیا ترویج می‌شود و یکی از این جریانات نیز اسلام سکولاریزه شده است که از برخی کشورهای بیرون می‌آید.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین اسلام شیعه افراطی را یکی از جریانات دشمنان در منطقه دانست و افزود: این اسلام با رویکرد توهین به مقدسات اهل سنت و ترویج عزاداری به شکل خشن دنبال و مطرح می‌شود و با این شرایطی که ما در منطقه شاهد آن هستیم از قبیل وضعیت سوریه و عراق و کشورهای اطراف ما و نیز شرایطی که در غرب حاکم است، این مجموعه شرایط نیازمند یک حضور فراگیرتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال است.

وی تصریح کرد: شرایط موجود منطقه و جهان نیازمند یک حضور فراگیرتری در امسال است که حضور مردم ایران در صحنه سیاسی و ایستادگی نشان دهد.

سعیدی خاطر نشان کرد: در جریان مذاکرات تیم هسته‌ای نیازمند پشتوانه قوی است که جبهه مقابل بفهمد که ما از خطوط قرمزمان هیچ‌گاه عدول نمی‌کنیم، ما اهل منطق و استدلال هستیم به گونه‌ای که مذاکره می‌کنیم اما بر روی اصولمان همچنان ایستاده‌ایم و از خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده‌اند هیچ‌گاه عدول نمی‌کنیم بنابراین فکر می‌کنم که مردم ما همواره فهم‌شان قوی است و امسال نیز متوجه هستند که باید بیشتر از گذشته در این صحنه حضور پیدا کنند.

۱۳۹۳/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...