نسخه چاپی

در رستوران منصوریان با حضور كی روش چه گذشت؟

عکس خبري -در رستوران منصوريان با حضور کي روش چه گذشت؟

آن شب كی‌روش دستیاران خود را هم به رستوران منصوریان برده بود و بحث جام ملت‌ها حسابی میان آن‌ها داغ شد.

به گزارش نما به نقل از خراسان ورزشی، شب قبل از پخش برنامه‌90 هفته گذشته (پنج‌شنبه شب) کارلوس کي‌روش 3، 4 ساعت ميهمان رستوران جديد علي منصوريان در سعادت‌آباد بود. البته منصوريان يک رستوران هم در خيابان رسالت دارد ولي کي‌روش را به سعادت‌آباد دعوت کرد تا چند ساعتي با يکديگر گپ بزنند.



منصوريان در مصاحبه‌اي گفته بود کي‌روش به رستورانم آمد ولي ما با هم لابي نکرديم. فرداي همان روز هم منصوريان در 90 کلي از کي‌روش حمايت کرد، به طوري که عادل به شوخي گفت الان هم به تو لقب کي‌روشيان را مي‌‌دهند.



البته خيلي‌ها اعتقاد داشتند منصوريان در تلويزيون خوب صحبت کرد اما بد نيست بدانيد شب قبلش در رستوان منطقه سعادت آباد چه گذشت.



آن شب کي‌روش دستياران خود را هم به رستوران منصوريان برده بود و بحث جام ملت‌ها حسابي ميان آن‌ها داغ شد، جالب اين‌که منصوريان لوح فشرده کاملي از بازي‌هاي قبلي تيم ملي در جام‌ملت‌ها و ساير تورنمنت‌ها را داشت که به نوعي گلچين بازي‌هاي تيم ملي در دهه‌هاي ‌70، 80 و‌ 90 بود.



کي‌روش و دستيارانش با دقت کامل فيلم موردنظر را ديدند و در مورد آن صحبت کردند. جالب اين‌که فيلم بازي‌هاي خود منصوريان در تيم ملي هم بود و کي‌روش در اين مورد چند بار با سرمربي نفت تهران شوخي کرد.



کي‌روش و همراهانش بعد از تماشاي لوح فشرده بازي‌هاي قبلي تيم ملي حسابي پذيرايي شدند و بعد هم عکس سلفي گرفتند.



کلا جو رستوران خيلي صميمي بود و مردمي هم که آنجا بودند از ديدن کي‌روش حسابي به شوق آمده و با او عکس مي‌گرفتند.



نکته جالب‌ اين‌که کارلوس در برخورد بامردم خيلي خوش‌اخلاق و با حوصله نشان مي‌داد و اثري از ناراحتي در صورتش نبود.

۱۳۹۳/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...