نسخه چاپی

هزینه های میلیاردی باشگاه پرسپولیس!

معاون وزیر ورزش گفت: در 10-11 ماه اخیر 20 میلیارد تومان از بخش خصوصی برای پرسپولیس هزینه شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیررضا خادم در گفت‌وگو با برنامه روی خط ورزش رادیو ایران در مورد شرایط پرسپولیس گفت: من هم از شرایط پرسپولیس بسیار متاسف هستم. با وجود تمام تمهیداتی که از ابتدای سال فراهم شد و در 10-11 ماه اخیر بیش از 20 میلیارد تومان برای پرسپولیس هزینه شد. همه این پول‌ها از بخش خصوصی آمد و دولت ریالی هزینه نکرد با این حال ماحصل این کار نتیجه خوبی نداشته و افراد و کادر انتخاب شده برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس عملکرد مناسبی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: بالغ بر 10 میلیارد تومان از این 20 میلیارد پولی بوده که به بازیکنان پرداخت شده و مابقی بدهی‌های گذشته باشگاه پرداخت شده است تا باشگاه در آرامش کار کنند اما این شرایط فراهم نشده است و اینکه پرسپولیس نتایج خوبی نمی‌گیرد قابل توجیه نیست.

وی با اشاره به اینکه قرار است پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود و آیا هیأت مدیره می‌تواند قبل از آن در تیم و کادر فنی تغییراتی ایجاد کند، گفت: باشگاه پرسپولیس هیأت مدیره‌ای دارد که 3 نفر از بزرگان پرسپولیس که همگی اهل فن هستند در آن حضور دارند. کاشانی، زادمهر و کلانی در کنار مدیرانی حضور دارند که پیشینه اقتصادی دارند. به هر حال این شرایط حال حاضر پرسپولیس است.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: 27 بهمن ماه مزایده خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال برگزار خواهد شد و سازمان خصوصی‌سازی پاکت‌ها را باز می‌کند و پس از آن بحث اهلیت و مسائل دیگر پیش می‌آید که فکر می‌کنم تا چند روز بعد از آن برنده مزایده‌های استقلال و پرسپولیس مشخص شوند. بنابراین از نظر مدیریتی جای مانور زیادی باقی نمانده است. همانطور که عموم مردم علاقه داشتند این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شوند ما هم از لحاظ قانونی مجری آن بودیم و آن را اجرایی کردیم تا مدیران و صاحب باشگاه مشخص شود اما این معنایش این نیست که هیأت مدیره نمی‌تواند در شرایط کنونی تصمیم‌گیری کند و دست به تغییراتی بزند.

وی افزود: من در جریان تصمیمات یا آنچه مدنظر هیأت مدیره باشگاه است، نیستم اما خود مدیران باشگاه می‌توانند تصمیم‌گیری کنند.

وی در مورد وضعیت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل زندانی پرسپولیس گفت: من از وضعیت ایشان اطلاع خاصی ندارم.

۱۳۹۳/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...