نسخه چاپی

منصوریان: مرفاوی حق دارد ناراحت شود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر صمد مرفاوی به خاطر فشرده شدن بازی‌های تیمش ناراحت است به او حق می‌دهم.

به گزارش نما به نقل از فارس، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل سایپا گفت: فردا بازی بسیار سختی با سایپا داریم. هفته قبل در دیدار مقابل سپاهان برخلاف جریان مسابقه 10 نفره شدیم و توان زیادی به کار بردیم تا به تساوی یک بر یک برسیم. می‌خواهیم به روند صعودی‌مان ادامه دهیم و در این راه با صخره سخت و محکمی مثل سایپا روبه‌رو هستیم.

وی افزود: سایپا تیم بسیار خوب و جوانی است که نقاط مثبت زیادی دارد. آنها می‌خواهند توانایی خود را اثبات کنند. تمام کادر فنی و مجموعه باشگاه روی وضعیت روحی تیم دخیل هستیم. بازیکنان جوان نیاز به مراقبت ویژه دارند. ما بازی سختی داریم و با توجه به اینکه بدون هوادار هستیم از امکانات ورزشگاه تختی به عنوان میزبانی استفاده کنیم.

سرمربی نفت تهران در رابطه با ناراحتی صمد مرفاوی از اینکه شرایط نفت تهران باعث شده تا دیدارهای این تیم به صورت فشرده برگزار شود، خاطرنشان کرد: صمد مرفاوی برادر من است و به او حق می‌دهم. در مسیری که ما قرار داریم شرایط طوری می‌شود که برخی تیم‌ها باید 4 روز یک بار به میدان بروند. از طرفی وقتی ما وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شویم هر 4 روز یک بار بازی می‌کنیم و سایر تیم‌ها در استراحت به سر می‌برند. در این شرایط ما در کوران مسابقات هستیم و تیم‌های دیگر با آرامش کارشان را انجام می‌دهند. به هر حال این وضعیت وجود دارد و کاری نمی‌توان کرد.

منصوریان در ادامه تصریح کرد: ما فردا با سایپا بازی می‌کنیم و روز 23 بهمن با پیکان روبه‌رو می‌شویم. در صحبتی که با مسئولان سازمان لیگ داشتم شاید بازیکنان ملی‌پوش ما از 3 نفر به 5 نفر برسد و بازیکنان امید ما هم 4 نفر شوند. کار سختی داریم و در تمرینات گاهی مجبور می‌شویم از بازیکنان امید خود استفاده کنیم.

وی افزود: به صمد مرفاوی حق می‌دهم ناراحت شود. این تیم برنامه‌ریزی کرده و می‌خواهد خودش را از رده‌های پایینی جدول به میانه‌های جدول بیاورد. خود ما پس از انجام دو بازی آینده و دیداری که مقابل پیکان داریم باید خودمان را آماده کنیم تا روز 28 بهمن در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم. در این شرایط نه می‌توانیم تمرین خیلی خوبی برگزار کنیم و فقط باید روی کارهای بدنی و ریکاوری متمرکز شویم. در کنار آن باید به کورس قهرمانی و لیگ برتر هم بیندیشیم. در این شرایط کار سخت است.

سرمربی تیم فوتبال نفت یادآور شد: ما برای کسب حضور در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنیم و باید در فاصله 5 روز پس از بازی با پیکان به مصاف الجیش در پلی‌اف قهرمانان لیگ آسیا برویم. ما این تجربه را یک بار در جام حذفی داشته‌ایم که در بازی با پدیده بهترین بازی را انجام دادیم اما مقابل تیم جوان راه‌آهن عملا حرفی برای گفتن نداشتیم و تنها روی ضربه ایمان مبعلی توانستیم نتیجه را از آن خود کنیم.

منصوریان تصریح کرد: باید هر دو طرف را در نظر بگیرند، تیم‌هایی مثل نفت هم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند که در صورت صعود در این مسابقات شرکت می‌کنند. پلی‌آف بازی‌های سختی است. من با یکی از ایرانی‌هایی که در مجموعه الجیش حضور دارد در تماس بودم و او به من گفت که آنها برای جذب بازیکن خارجی دستشان را باز گذاشتند و حدود 40- 45 میلیارد هزینه خواهند کرد، آنها منتاری را آوردند و بازیکنان خارجی بالاتر از سطح ما جذب می‌کنند.

منصوریان تاکید کرد: تیم الجیش 7 روز استراحت خواهد داشت در حالی که ما با 4 روز اختلاف باید به مصاف این تیم برویم. هم‌اکنون دیگر بحث امکانات برای مسئولان آسیایی مهم نیست بلکه کسب نتیجه اهمیت دارد و فقط امتیاز را محاسبه می‌کنند مثلا اگر ما در این دوره از رقابت‌ها نتیجه نگیریم نمی‌توانیم سهمیه 3 به اضافه 1 همانند عربستان حفظ کنیم و برای سال آینده احتمال دارد سهمیه ما 2+2 شود و اگر باز هم نتیجه نگیریم سهمیه ما 2+1 می‌شود. دیگر این نیست که بخواهیم امکانات‌مان را نشان دهیم و بگوییم نفت بیشترین امکانات لازم را دارد.

سرمربی نفت یادآور شد: ما باید در این مدت ریکاوری کنیم و اگر 28 بهمن در آزادی به مصاف الجیش برویم شاید برخی بازیکنان‌مان برای اولین بار باشد که در این ورزشگاه به میدان می‌روند. باید به باشگاه نفت حق بدهیم.

وی با اشاره به اینکه تاج و بهروان آدم‌های باهوشی هستند گفت: من با آقای تاج صحبت کردم و گفتم که زمانی را انتخاب کنید که تیم‌ها ضرر نکنند. صمد مرفاوی هم حق دارد هر تیمی جای او بود در این فاصله باید بازی می‌کرد. آقای تاج به من گفت با بهروان تمام برنامه‌های لیگ را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و اگر فرصتی بود جابه‌جایی انجام شود.

۱۳۹۳/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...