نسخه چاپی

خودروساز چینی به دنبال فوتبالیست‌های ایرانی

مدیرعامل باشگاه لیفان موتورز چین اعلام كرد: با راه یافتن به سوپرلیگ فوتبال چین در تلاش هستیم تا با جذب چند بازیكن ایرانی تیم پرقدرتی را برای فصل جدید آماده كنیم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، لیو دان با اعلام این خبر افزود: باشگاه لیفان موتورز چونچینگ از زیرساخت های مناسبی برای حضور در رقابت های حرفه ای فوتبال چین برخوردار است و با جذب چند بازیکن ارزشمند از فوتبال ایران درصدد هستیم تا در برخی از پست ها این تیم را تقویت کنیم.

وی با اشاره به قابلیت های فراوان بازیکنان ایرانی افزود: در ماه های اخیر و به ویژه در جریان رقابت های جام ملت های آسیا عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را مورد بررسی قرار داده ایم و به زودی با تعدادی از آنها وارد مذاکره خواهیم شد.

وی با بیان این که سطح فوتبال چین در سال های اخیر از رشد قابل قبولی برخوردار شده است، افزود: استراتژی باشگاه لیفان موتورز پس از راهیابی به رقابت های سوپر لیگ، حضور مستمر در این سطح و تلاش برای کسب عناوین بالاتر و همچنین حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا خواهد بود.

وی گفت، این تیم از یک استادیوم ورزشی با ظرفیت 60 هزار تن برخوردار بوده و در عین حال سه زمین چمن تمرینی استاندارد نیز در اختیار دارد.

مدیرعامل باشگاه لیفان موتورز چونچینگ چین با بیان این که سرمربیگری این تیم بر عهده وانگ بوشان چینی است، افزود: تیم اصلی لیفان موتورز دارای 34 بازیکن است که شامل 31 بازیکن چینی و سه بازیکن خارجی بوده و 20 بازیکن ذخیره نیز در کنار این تیم قرار دارند.

لیو دان با بیان این که تیم فوتبال لیفان موتورز چین در سه سال گذشته در گروه A رقابت های فوتبال باشگاه های چین فعالیت داشته است، افزود: در همین حال این تیم تجربه 9 دوره حضور در رقابت های سوپر لیگ را دارا بوده و در آینده نیز سعی در حضور مستمر در رقابت های سوپر لیگ داریم.

۱۳۹۳/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...