نسخه چاپی

۲۴۰ هزار مسكن مهر در صف فروش اقساطی

عضو هیأت مدیره بانك مسكن با اعلام این‌كه در انتظار تامین امكانات زیربنایی ۲۴۰ هزار واحد مسكن مهر برای فروش اقساطی آنها هستیم، گفت:‌ از ابتدای امسال تاكنون حدود ۶۰ درصد از برنامه‌های بانك مسكن در فروش اقساطی مسكن مهر محقق شده است.

به گزارش نما، علیرضا بُلگوری در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد:‌ از ابتدای امسال تاکنون حدود ۳۵۰ واحد مسکن مهر فروش اقساطی شده، به عبارت دیگر حدود ۶۰ درصد از برنامه‌های بانک مسکن در فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر در سال ۹۳ محقق شده است.

وی تصریح کرد: برای فروش اقساطی شماری از پروژه‌های مسکن مهر نیز منتظر خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز هستیم که جلسات خوبی در این رابطه با سازمان‌های مربوطه انجام شده است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم اگر واحدهایی را که مشکلات خدمات زیربنایی دارند به احتمال زیاد به رقم برنامه‌ امسال در فروش اقساطی (۷۰۰ هزار واحد) می‌رسیم و حتی ممکن است در صورت تعجیل دستگاه‌های خدمات رسان بتوانیم عدد ۷۰۰ هزار واحد را محقق کنیم.

عضو هیات مدیره بانک مسکن یادآور شد:‌در حال حاضر حدود ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر داریم که مشکلات خدمات زیربنایی مانند آب و برق را دارند که در صورت تامین انشعابات می‌توانیم حدود ۶۰۰ هزار مسکن مهر را فروش اقساطی کنیم.

بُلگوری با بیان این‌که جلسات هفتگی مسکن مهر با حضور همکاران در وزارت راه، بنیاد، کمیته امداد و مددجویی برای به حداقل رساندن مشکلات برگزار می‌شود، پیش‌بینی کرد: اگر بحث‌های زیربنایی واحدهای مسکن مهر حل شود هدف فروش اقساطی ۷۰۰ هزار واحدی تا پایان امسال محقق شود.

۱۳۹۳/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...