نسخه چاپی

آلمان برای جنگ آماده می شود

اتحادیه نیروهای مسلح آلمان با توجه به تشدید بحران اوكراین و تهدیداتی كه از این جهت آلمان را تهدید می‌كند خواستار افزایش بودجه دفاعی ارتش شده و اعلام كرد كه آلمان باید برای جنگ آماده شود.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از روزنامه "هامبورگر ابند بلات"، اتحادیه نیروهای مسلح آلمان با نگاهی به تهدیداتی که از طرف بحران اوکراین وجود دارد تاکید کرد که آلمان باید برای جنگ آماده شود و دولت باید حدود یک میلیارد یورو بیشتر برای ارتش هزینه کند.

به این ترتیب اتحادیه نیروهای مسلح آلمان با توجه به تشدید بحران اوکراین خواستار مجهز کردن بهتر نیروهای نظامی برای موارد و اتفاقات جدی شد.

"آندر ووستنر" رئیس اتحادیه نیروهای مسلح آلمان در این باره اظهار داشت: "کسی که خواهان صلح است باید برای جنگ هم آماده باشد." وی در عین حال کاملا با این دیدگاه دولت آلمان که اختلافات بین جدایی طلبان و رهبری اوکراین با راهکار نظامی حل نمی شود موافق است.

ووستنر همچنین تاکید کرد که وقایع سال گذشته نشان داد که خطرات چقدر به سرعت می تواند به تهدید تبدیل شود. به منظور دستیابی به آمادگی کامل نیروهای مسلح باید ما در سال آینده به تدریج بوجه دفاعی را افزایش داده و از سال ۲۰۱۶ آن را به یک میلیارد یورو برسانیم.

وی همچنین تصریح کرد که پول و هزینه بیشتر برای ارتش ضروری است تا ما به امکانات کامل فیزیکی در ارتش از جمله سیستم های دفاعی خوب تا تجهیزات کافی شخصی برای سربازان دست یابیم. در غیر این صورت ما در معرض این تهدید قرارمی گیریم که اعتماد متحدان خود را از دست دهیم.

در ماه های گذشته نقص و کمبود بالای تجهیزات ارتش آلمان مشخص و شناسایی شد. آلمان تنها ۱.۳ درصد تولید ناخالص ملی خود را درزمینه دفاعی هزینه می کند این در حالی است که ناتو ۲ درصد را مد نظر قرار داده است.

۱۳۹۳/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...