نسخه چاپی

نگرانی خادم از واگذاری استقلال و پرسپولیس

معاون پارلمانی و امور استانهای وزیر ورزش و جوانان، ابراز امیدواری كرد وضعیت استقلال و پرسپولیس پس از واگذاری به نحوی باشد كه امور این دو باشگاه به خوبی مدیریت شود و این دو تیم در مسیر پیشرفت قرار بگیرند.

به گزارش نما به نقل از وب سایت نود، امیررضا خادم درباره آخرین وضعیت واگذاری استقلال و پرسپولیس، اظهار کرد: ان‌شاءالله ۲۷ بهمن مزایده برای فروش این دو تیم برگزار خواهد شد. امیدوارم خریداران خوبی برای دو تیم پر طرفدار پایتخت پیدا شود.

معاون پارلمانی و امور استانهای وزیر ورزش و جوانان، تصریح کرد: بیشترین نگرانی من پس از واگذاری این دو باشگاه است، چرا که امیدوارم افرادی استقلال و پرسپولیس را در دست بگیرند که به خوبی توانایی هدایت و مدیریت آن را داشته باشند و این دو تیم را در مسیر پیشرفت واقعی قرار دهند. ما باید واگذاری را بر اساس قانون انجام می‌دادیم که امیدوارم این اقدام در نهایت به سود این دو تیم باشد.

وی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین دغدغه ما این بود که بتوانیم امور دو باشگاه را به خوبی مدیریت کنیم و با توجه به حجم بدهی‌هایی که آنها داشتند سعی کردیم امور باشگاه با تداخل مواجه نشود و تمام سعی ما دقت در امور مالی و مالیاتی این دو باشگاه بود. البته بحث فنی این دو تیم و نتایج‌شان خیلی به وزارت ورزش و جوانان و حوزه مدیریت من ارتباطی نداشت که در بخشی موفق و گاهی نیز ناموفق بودم.

خادم با بیان این که بی اخلاقی‌های موجود در فوتبال موجب آزار او شده، افزود: حواشی‌های حول و حوش این دو تیم و در مجموع فوتبال ما متاسفانه زیاد است و باید به خوبی این امور را مدیریت کرد. به اعتقاد من باید در راه بازگشت اخلاق به فوتبال کار جدی انجام داد. واقعا بحث بی‌اخلاقی‌ها خیلی اذیت کننده بود، اما باقی امور که کارهای اجرایی بود در تخصص من و مسئولان وزارت ورزش و جوانان بود که انجام شد.

معاون پارلمانی و امور استانهای وزیر ورزش و جوانان، در ادامه درباره آخرین وضعیت مقابله با فساد در میان مسئولان وزارت ورزش و جوانان که به بازداشت برخی از آنها نیز منجر شد گفت: به نظر من فساد اقتصادی موجود در ورزش کمتر از فساد اقتصادی در زمینه‌های دیگر اجتماعی که احتمالا در کشور وجود دارد، است. در ورزش ما قدرت زمینه فساد جزئی را ایجاد می‌کند و دیده شدن و مسایلی از این نوع باعث می‌شود زمینه بروز فساد مهیا شود. تصور می‌کنم با توسعه اخلاق در ورزش و بازگشت به روحیات پهلوانی می‌توانیم فساد در ورزش را به حداقل ممکن برسانیم.

۱۳۹۳/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...