نسخه چاپی

عذرخواهی تلویزیون از پراید

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حمایت از صنعت خودروسازی كشور گفت: صدا و سیما به خاطر پخش گزارش نادرست و غیر منصفانه در خصوص مقایسه خودرو پراید با گروه تروریستی داعش از شركت سایپا و اعضای كمیسیون صنایع كه خدمت گزاران عرصه صنعت هستند عذرخواهی كرد.

به گزارش نما به نقل از سایپا نیوز، کمال الدین یرموذن،نماینده مردم اردبیل در جریان بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا گفت: کارنامه گروه خودروسازی سایپا در چند سال اخیر به برکت وجود جوانان نخبه و تحصیل کردگان دانشگاهی که زمینه ساز ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه شده اند، بسیار روشن و قابل توجه است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های توسعه محصول و تولید در گروه خودروسازی سایپا افزود: صنعت خودروسازی کشور در حال حاضر شرایط خوبی پیدا کرده و در حال جهش به سمت آینده ای امیدوارکننده است.

وی تصریح کرد: در جهت ارتقا کیفیت، تولید محصولات متنوع و افزایش صادرات به بازارهای خارجی اقدامات بزرگی را در سایپا شاهد هستیم و در صورت به نتیجه رسیدن برنامه ها، سال های آینده شاهد حضور تولیدکنندگان ایرانی در جمع برندهای معتبر جهانی خواهیم بود.

پیرموذن با اشاره به اقدامات مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص بهبود وضعیت کلی این مجموعه گفت: از آقای مهندس محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین آقای دکتر سیدرضا نوروززاده رییس سازمان گسترش و نوسازی این انتظار وجود دارد تا با حمایت اصولی و همه جانبه از تیم مدیریتی سایپا زمینه به نتیجه رسیدن برنامه ها را برای سال های آینده فراهم کنند.

۱۳۹۳/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...