نسخه چاپی

۶ كشته در تصادف وحشتناك پراید و تریلی

عکس خبري -? کشته در تصادف وحشتناک پرايد و تريلي

رئیس مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی فارس گفت: در یك حادثه رانندگی كه در محور داراب – بندرعباس روی داد پنج نفر در لحظه تصادف و یك فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.

به گزارش نما، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: در یک حادثه رانندگی که در محور داراب – بندرعباس روی داد پنج نفر در لحظه تصادف و یک فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.

محمد جواد مرادیان، افزود: این حادثه حوالی ساعت هشت صبح سه‌شنبه و بین یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه تریلر روی داد و ماموران اورژانس به محض اطلاع از وقوع این حادثه به همراه سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه پنج سرنشین خودرو پراید در دم جان باخته و ۲ مصدوم حادثه نیز به بیمارستان امام حسن (ع) داراب منتقل شدند که یکی از آنها در بیمارستان جان باخت.
شهرستان داراب همواره جزو شهرستان‌های پرحادثه در بحث تصادفات جاده‌ای بوده و به گفته هادی کشاورز مسئول مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان داراب، در سه سال گذشته این شهرستان با ۸۰ کشته و بیش از ۶ هزار مصدوم حوادث ترافیکی و جاده‌ای بیشترین آمار را در بین شهرستانهای استان فارس به خود اختصاص داده است.

داراب در جنوب شرقی استان فارس و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری شیراز واقع شده است.
منبع: ایرنا

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...