نسخه چاپی

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای خانواده بزرگ پرسپولیس را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس به مناسبت حضور گسترده خانواده بزرگ پرسپولیس در راهپیمایی 22 بهمن آمده است: پیشکسوتان، ورزشکاران، هواداران، مدیران و کارکنان باشگاه میلیونی پرسپولیس همچون سال‌های گذشته دوشادوش مردم سلحشور کشورمان در این گردهمایی تاریخی شرکت کرده و با حضور خود ضمن رقم زدن حماسه سیاسی دیگر آنچنان که مقام عظمی ولایت فرمودند استکبار جهانی را بیش از پیش مایوس و تسلیم خود خواهند کرد.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، سرفصل تازه‌ای برای تاریخ معاصر بشریت بود که با گذشت سال‌ها و با درایت مقام معظم رهبری هر روز پربارتر گشته و همچنان فتح بابی است برای بیداری اسلامی و استکبارستیزی در سراسر جهان.

مردم خوب ایران، وارث این نعمت الهی هستند و همواره قدردان آن بوده‌اند. مردم غیرتمند، فداکار و دلاور ایران در تمام این سال‌ها با رهبری معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از ایران عزیز و انقلاب اسلامی خود حفظ و حراست کرده‌اند و هرگاه تهدیدها بیشتر شد با حضور افزون‌تر در صحنه‌ها، امیدهای دشمنان این مرز و بوم را به یاس بدل کرده و آنها را در جای خود نشانده‌اند. بی‌تردید پیروزی‌های اخیر در عرصه‌های سیاسی مرهون همین پایداری و صلابت زیر سایه رهبری ولایت فقیه است.

اکنون وقت آن است که صحنه آزمونی دیگر را با حضور حماسی خود لبریز از شور و شعور کنیم. در این میان خانواده بزرگ پرسپولیس اعم از مدیران، پیشکسوتان، ورزشکاران و هواداران میلیونی هم قطعا همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در کنار ملت شهیدپرور و حماسه آفرین ایران در صفوف به هم پیوسته حضور به هم رسانده و با مشت‌های گره کرده خود استکبار جهانی را مأیوس خواهند کرد.

۱۳۹۳/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...