نسخه چاپی

آغاز مسابقات كشتی جام جهان پهلوان تختی

سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی كشتی آزاد و فرنگی جام جهان پهلوان تختی در سالن ورزشی حضرت امام خمینی (ره) كرمانشاه آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر، در رقابت های امسال 257 کشتی گیر از 17 کشور جهان، وارد کرمانشاه شدند که از کشورمان 5 تیم حضور دارند و نخستین بار ، مسابقات کشتی پهلوانی هم در این دوره از رقابتها برگزار می شود.

۱۴ ورزشکار شامل چهار نفر از ایران با حریفانی از اوکراین، آذربایجان، هند، چین، کره‌شمالی، گرجستان، مصر و ایالات متحده آمریکا در وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی پنجه در پنجه یکدیگر خواهند انداخت.

۱۸ کشتی‌گیر در وزن ۶۶ کیلوگرم بخش فرنگی به مصاف یکدیگر می‌ روند و چهار ورزشکار از کشورمان در این وزن برای کسب مدال بر روی تشک می‌ روند.

چهار نماینده از ایران در وزن ۹۸ کیلوگرم با کشتی‌ گیران فرنگی‌ کار اوکراین، چین، آذربایجان، مصر، هندوستان، گرجستان و عراق به رقابت با هم می‌ پردازند و در این وزن ۱۳ ورزشکار حضور دارند.

سنگین‌ وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی در این مسابقات صحنه رقابت ۶ نماینده کشورمان با ۶ حریف از کشورهای اوکراین، چین و آمریکا است.

آزادکاران ۵۷ کیلوگرم شامل ۱۹ کشتی‌گیر، ۶۱ کیلوگرم ۱۱ نفر، ۹۷ کیلوگرم ۱۸ تن و ۱۲۵ کیلوگرم ۱۲ ورزشکار هستند که از کشورهای مختلف به جدال یکدیگر می‌روند.

مراسم رسمی افتتاحیه این رقابت ها از ساعت 16 امروز برگزار می شود. در تاریخ رقابت های جام جهان پهلوان تختی از ابتدا تاکنون، محمدحسن محبی با 8 مدال طلا و علیرضا حیدری با 7 مدال طلا، پرافتخارترین کشتی گیران هستند.

۱۳۹۳/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...