نسخه چاپی

جوخه‌های اعدام داعش 5 افسر عراقی را كشتند

براساس گزارشات، داعش پنج افسر بلندپایه‌ی ارتش عراق را در استان نینوا، اعدام كرد.

به گزارش نما، باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، منابع امنیتی عراق که خواستند نامشان فاش نشود، چهارشنبه گفتند جوخه‌های اعدام تکفیرهای داعش این افسران را در موصل در 400 کیلومتری شمال بغداد، پایتخت عراق، به قتل رساندند .

این جنایت تقریبا یک هفته بعد از زنده سوزی 16 غیرنظامی عراقی در منطقه‌ الاصلاح در حومه غربی موصل رخ داده است. داعش این عده را پس از خودداری آنها از بیعت با رهبر این گروه تروریست، ابراهیم السامرایی معروف به ابوبکر البغدادی، کشتند.

موفق حامد الازاوی یک مقام محلی، موصل را به عنوان یک زندان بزرگ روباز توصیف کرده است که ساکنان آن در معرض انواع شکنجه و اذیت و آزار داعش قرار می‌گیرند.

وی می‌گوید برخی علمای شهر برای خدمت به منافع داعش، اصول دینی را تحریف می کنند.

حادثه زنده سوزی درست در همان روزی رخ داد که داعشی ها 3 غیر نظامی را در شهرک هیت در 140 کیلومتری غرب بغداد به اتهام هم‌دستی با نیروهای امنیتی عراق، در آتش سوزاندند.

"معاذ الکساسبه" خلبان اردنی هم که پس از سرنگونی هواپیمای جنگده‌اش در سوریه، اسیر تروریست های داعش شد، با زنده سوزی کشته شد.

گروه داعش که مناطقی از عراق و سوریه را در اشغال دارد، مرتکب جنایات گسترده‌ی ضد بشری از جمله اعدام و سربریدن غیر نظامیان و نظامیان در مناطق تحت کنترل خود می شود.


۱۳۹۳/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...