نسخه چاپی

توضیحات جواد نكونام درباره اخراجش

كاپیتان تیم اوساسونا گفت: «داور با تصمیم‌های خود بازیكنان ما را عصبانی كرده بود. كارت دوم درست بود ولی كارت اول اصلا درست نبود.»

به گزارش نما، جواد نکونام با وجود خستگی و بازگشت دیرهنگام به اسپانیا، در بازی ساراگوسا در ترکیب ثابت اوساسونا قرار گرفت. او در این مسابقه 80 دقیقه در زمین بازی بود و به خاطر دریافت کارت قرمز ادامه بازی را از رختکن دید. اوساسونا در این بازی یک- صفر به حریف خود باخت تا شکست خانگی را تجربه کند.



نکونام درباره اخراجش توضیحاتی را می‌دهد که در زیر می خوانید:



* درباره بازی با ساراگوسا بگویید.

- متاسفانه این بازی در شرایط جوی بدی برگزار شد. زمین اصلا مناسب نبود. چند روزی است که پامپلونا واقعا سرد است و همه چیز یخ‌زده است. سه‌شنبه شب هم زمین بازی یخ‌زده بود و 2 تیم در شرایط سختی به دیدار هم رفتند. متاسفانه در نهایت این بازی را باختیم و 3 امتیاز را از دست دادیم.



* چرا این بازی را باختید؟

- تیم ما خوب بازی کرد و مستحق شکست نبودیم. فکر می‌کنم در مجموع عملکرد داور بد بود و باعث شد که در پایان بازی هم اتفاقاتی رخ دهد؛ حتی کمک مربی ما اخراج شد. او داور با تجربه‌ای نبود و همه نسبت به عملکردش اعتراض داشتند.



* ظاهرا داور روی کارت اول شما عجولانه تصمیم گرفت.

- بله، خطا در میانه‌های زمین اتفاق افتاد و صحنه‌ای نبود که بخواهد کارت بدهد. او با تصمیم‌های خود بازیکنان ما را عصبانی کرده بود. در نیمه دوم مجبور شدم روی یک صحنه خطا کنم که همین مسئله باعث شد کارت زرد دوم را به من بدهد و از زمین بازی اخراج شوم. کارت دوم درست بود ولی کارت اول اصلا درست نبود. پس از اخراج من طرفداران هم بسیار اعتراض داشتند.



* البته شما تشویق شدید، درست است؟

- طرفداران اوساسونا همیشه به من لطف دارند و بعد از اخراج هم من را تشویق کردند. نزدیک به هزار نفر بازی را از نزدیک می‌دیدند و سرما باعث شد تا ورزشگاه پر نشود. پس از بازی هم یکی از دیگر از بازیکنان تیم اخراج شد. به طور کلی داور قضاوت خوبی نداشت و باشگاه قصد دارد در این زمینه اعتراض کند.



* یعنی ممکن است اخطار شما بخشیده شود؟

- نمی‌دانم، ما 3 روز دیگر بازی داریم و امیدوارم که تا آن زمان بخشیده شوم. اگر نشد، زیاد بیرون نخواهم بود چون فاصله بازی‌ها کم است و زود برمی‌گردم.



* کریم انصاری‌فرد هم که همچنان بازی نمی‌کند.

- من امیدوارم که کریم بتواند شانس بازی به دست بیاورد. او بازیکن خوبی است و توانایی‌های زیادی دارد ولی مربی فعلا زیاد از کریم استفاده نمی‌کند. امیدوارم که او بتواند توانایی‌هایش را در اوساسونا نشان دهد.



* مشکل مالیات شما حل شد؟

- باشگاه مشغول حل این مشکل است و امیدوارم زودتر رفع شود.

۱۳۹۳/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...