نسخه چاپی

گره‌ كور ریزگردها توسط بسیج باز می‌شود

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اعلام آمادگی بسیج برای حل مشكل ریزگردها در خوزستان گفت: هر زمانی بسیج و بسیجیان وارد صحنه‌ای می‌شوند، گره‌های كور باز می‌شود.

به گزارش نما به نقل از راه دانا، حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت شهر اهواز در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی کشور اظهار داشت: چند سالی است که پدیده گرد و غبار مردم خوزستان به ویژه شهر اهواز را با مشکلات و معضلات فراوانی روبرو کرده، به گونه ای که زندگی مردم در این استان فلج شده است.



وی با اشاره به فداکاری‌های مردم غیور خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: مسئولین باید این معضل بزرگ را مشکل ملی قلمداد کنند و برای رفع آن حداکثر تلاش و کوشش را به کار بندند.



امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر اعلام آمادگی بسیج برای ورود به این موضوع تصریح کرد: بسیج نام مبارکی است که در مواقعی که کشور با مشکلات بزرگ روبرو است، وارد صحنه می شوند و آن مشکلات را حل می کنند.



حجت‌الاسلام حاجتی عنوان کرد: هر زمانی بسیج و بسیجیان وارد صحنه‌ای می شوند، گره‌های کور باز می‌شود و در طول تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی موارد متعددی از این موضوع را می توان مشاهده کرد.



وی بیان کرد: به نظر مسئولان استانی و استاندار خوزستان، بخش عظیمی از مشکل ریزگردها منشأ داخلی دارد، به همین خاطر باید مسئولان برای چاره‌اندیشی کنند، البته حضور گسترده بسیج برای حل این معضل باید با مطالعه وسیع و جامع همراه باشد و به طور یقین مردم از حضور بسیجیان استقبال خواهند کرد‌.



امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: در کنار حضور بسیج برای حل مشکل ریزگردها، باید نهادها و دستگاه‌های دیگر نیز پا به پای دیگر حرکت کنند و با همکاری و همیاری یکدیگر این مشکل را حل کنند، زیرا بسیج به تنهایی مسئول حل مشکلات در کشور نیست و دستگاه های دیگر باید مسئولیت خود را انجام دهند.



حجت‌الاسلام حاجتی در پایان افزود: مردم شریف خوزستان با وجود گرد و غبار در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و علاقه خود را به نظام و انقلاب اسلامی نشان دادند و حال نوبت دولت، نهادها و ارگان‌های مختلف است تا وظیفه خود را در این خصوص انجام دهند و رنج و آلام مردم را کم کنند.

۱۳۹۳/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...