نسخه چاپی

تصمیم رهبری‌‌فرد برای غافلگیر كردن هواداران پرسپولیس

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در صدد هستیم در یك بازی خیرخواهانه علی دایی و علی كریمی را با هم آشتی دهیم تا یك سورپرایز و غافلگیری خوب برای هواداران فوتبال داشته باشیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، بهروز رهبری‌فرد در خصوص مطالبی که در صفحه اینستاگرام خود مبنی بر اینکه سوپرایزی برای پرسپولیسی‌ها دارد و این سوپرایز چیست گفت: همه می‌دانند که به سادگی نمی‌توان از کنار نام سه علی پرسپولیس گذشت. علی پروین، علی دایی و علی کریمی اسطوره‌های پرسپولیس هستند و ما به دنبال این هستیم تا در یک بازی خیرخواهانه دوستانه کدورت میان دایی و کریمی را برطرف کنیم و امیدوارم که این مسئله هم رخ بدهد.

وی ادامه داد: در این باره هم با علی کریمی و هم با علی دایی صحبت کردم و آنها خودشان هم از اینکه میانشان سوءتفاهم است ناراحت هستند و ما معتقدیم که انجام یک بازی خیرخواهانه بهترین زمان است تا کدورت میان این دو نفر برطرف شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در این باره افزود: هم دایی و هم کریمی همیشه در بازی‌های خیرخواهانه پیش‌قدم هستند و می‌بینید که کریمی برای کودکان محک بازی می‌کند و علی دایی هم برای بچه‌های سرطانی تا کرمانشاه می‌رود و آنجا بازی می‌کند حتی شاهد بودیم که خداداد عزیزی برای آمدن به کرمانشاه با دو پرواز خودش را به این شهر رساند آن هم در حالی که 5 ساعت در فرودگاه معطل بود و همه این سختی‌ها را فقط برای بازی خیرخواهانه به جان خرید و همین مسائل باعث می‌شود تا کدورت‌ها را از بین ببریم.

رهبری‌فرد در پایان تصریح کرد: قطعا هواداران پرسپولیس هم از آشتی کریمی و دایی خوشحال می‌شوند و ما در صدد هستیم بتوانیم در یک بازی خیرخواهانه سوپرایز خوبی برای هواداران داشته باشیم و این دو علی بزرگ فوتبال را یک بار دیگر به هم نزدیک کنیم.

۱۳۹۳/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...