نسخه چاپی

توقف شماره‌گذاری وانت پیكان از سال 94

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینكه پلاك‌های ایران 10، ایران 20، ایران 30 و .... به تهران اختصاص می یابد، گفت: كف استاندارد آلایندگی خودروها در سال آینده باید یورو پنج باشد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه پلاک‌های ایران 10، ایران 20، ایران 30 و .... به تهران اختصاص می یابد، گفت: کف استاندارد آلایندگی خودروها در سال آینده باید یورو پنج باشد.

سردار مومنی در نشست خبری صبح امروز خود با بیان اینکه امسال بیش از یک میلیون خودرو شماره گذاری شده است، یادآورشد: شماره گذاری خودروهای نوشماره، ٧٣ درصد، وارداتی ٥٣ درصد و موتورسیکلت ٧٥ درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس راهورناجا اظهارکرد: شماره گذاری وانت پیکان از اول سال آینده متوقف خواهد شد.

به گفته وی، شمار کشته‌های تصادفات رانندگی تا سال 95 به حدود 14 هزار نفر می رسد؛ البته امسال ١٠١٣ نفر کمتر در تصادفات رانندگی کشته شدند.

مومنی با بیان اینکه بیش از ١٨میلیون خودرو در کشور داریم، ساعات جدید کار مراکز تعویض پلاک در اسفند ماه را اعلام کرد و افزود: مراکز تعویض پلاک، 10 روز اول از ساعت هفت تا پنج عصر ، 10 روز دوم از ساعت هفت تا هفت عصر و ده روز سوم از ساعت هفت تا 10 شب فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تعویض پلاک خودرها غیرحضوری خواهد شد، ادامه داد: آزمون گواهینامه‌های رانندگی مانند کنکور متمرکز و سراسری می شود.

مومنی با تاکید بر اینکه اسکانیا همچنان شماره گذاری نمی شود، اظهارکرد: اسکانیا در صورت رعایت استانداردها شماره گذاری خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: یک سازمان در درون و برون شهر باید متولی معاینه فنی شود.


۱۳۹۳/۱۱/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...