نسخه چاپی

توقیف ۴ موتورسنگین لایی‌كش در بزرگراه‌های پایتخت

عکس خبري -توقيف ? موتورسنگين لايي‌کش در بزرگراه‌هاي پايتخت

رییس مركز كنترل ترافیك پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف چهار موتورسیكلت سنگین در پایتخت خبر داد.

به گزارش نما ،سرهنگ مجید رنجبر در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به ممنوعیت تردد موتورسیکلت های سنگین در سطح شهر گفت: ماموران پلیس مستقر در مرکز مانیتورینگ و کنترل هوشمند ترافیک تهران بزرگ طی شبانه روز گذشته چهار دستگاه موتورسیکلت سنگین را در نقاط مختلف شهر و ودر حال انجام حرکات نمایشی در معابر و بزرگراه ها رویت کرده و بلافاصله با هماهنگی انجام شده برای توقیف آنها وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: درساعت ۱۶:۲۰ روز گذشته در مسیرغرب به شرق بزرگراه آزادگان قبل از پل سعیدی بود که در جریان آن سه دستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا ۱۳۰۰،کاوازاکی ۸۰۰ و یاماها ۲۴۰۰ سی‌سی که در حال انجام لایی کشی از میان خودروها بودند، توقیف شدند.

به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در موردی دیگر نیز در حوالی ساعت در ساعت ۱۵:۵۰ در محدوده مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس بعد از پل پارک وی موتورسیکلتی توسط دوربین ها رویت شد که بلافاصله با رصد دوربین های نظارتی این موتور سیکلت سوزوکی ۱۰۰۰ سی سی هم توقیف شد.

رنجبر با بیان اینکه تردد موتورسیکلت های سنگین در سطح شهر ممنوع است، گفت: علاوه بر این ممنوعیت لایی کشی و انجام هرگونه حرکات نمایشی با موتورسیکلت نیز مخاطره آمیز و ممنوع است که از این رو پلیس نیز با چنین مواردی برخورد می‌کند.
ایسنا

۱۳۹۹/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...