نسخه چاپی

انتشار كلید سوالات كارشناسی ارشد

كلید سوالات هر یك از كد‌رشته‌های آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 از ساعت 18 امروز یكشنبه 26 بهمن 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، پس از پایان برگزاری آخرین جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 در بعد از ظهر جمعه 17 بهمن 93 با توجه به برنامه زمانی اعلام شده، سوالات هر یک از کد‌رشته‌های این آزمون از ساعت 18 روز یکشنبه 19 بهمن 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده شد.

برای اجرای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 در مجموع 23 هزار و 227 سوال تستی 4 گزینه‌ای و 92 هزار و 908 گزینه برای داوطلبان 6 گروه آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی درنظر گرفته شده است.

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده کلید اولیه سوالات نیز از ساعت 18 امروز یکشنبه 26 بهمن 93 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

داوطلبان می‌توانند هرگونه مطلبی در زمینه سوالات و کلید آزمون را از روز دوشنبه 27 بهمن 93 تا روز دوشنبه 4 اسفند 93 منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیک به سایت سازمان سنجش اعلام کنند.

شایان ذکر است، بر اساس اعلام سازمان سنجش انتشار هرگونه آگهی مبنی بر تحلیل سوالات و کلید آن به هر طریق دیگر مورد تائید سازمان سنجش نیست و لذا به داوطلبان توصیه می‌شود برای دریافت هرگونه اطلاعات لازم در این زمینه منحصرا به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

۱۳۹۳/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...