نسخه چاپی

افتتاح هتل بیمارستان، هلال احمر در تهران

رئیس جمعیت هلال احمر با تأكید بر این نكته كه هلال احمر به موازی كاری با سایر دستگاه‌ها نمی‌پردازد، گفت: هتل بیمارستان هلال به جذب توریست سلامت كمك می‌كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، سید امیر محسن ضیایی در حاشیه افتتاح هتل بیمارستان هلال احمر در جمع خبرنگاران گفت: تصمیم داشتیم تا در هلال احمر خدمت آبرومندانه‌ای ارائه کنیم که در عین حال ماندگار هم باشد.

وی افزود: با توجه به تجربه خوب خود در بحث درمان یک هتل بیمارستان را افتتاح کردیم تا افرادی که نیاز به اقامت در کنار بیمارستان دارند بتوانند نزدیک محل درمان خود مقیم شوند و حتی دوران نقاحت خود را نیز در این مکان بگذرانند.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: لازم است چنین مکانهایی در دیگر نقاط کشور داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی می‌توانند از خدمات این هتل بیمارستان استفاده کنند، گفت: تمام افرادی که به اقامت در کنار محل درمان خود نیاز داشته باشند می‌توانند از این خدمت بهره بگیرند البته طبیعتاً بیمارانی که از خارج از کشور برای درمان مراجعه می‌کنند نیاز بیشتری به اسکان در هتل بیمارستان دارند.

ضیایی همچنین در مورد اینکه بیشترین گردشگران سلامت از کدام کشورها به ایران می‌آیند، گفت: از کشورهای همسایه تقاضاهای بسیاری برای مراجعه به مراکز درمانی کشور داریم اما به طور مشخص جمهوری آذربایجان و عراق بیشترین مشتریان ما را تأمین می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر این نکته که ایران نیروی انسانی مورد نیاز برای بحث گردشگری سلامت را دارد، گفت: گردشگری سلامت در 2-3 سال اخیر در کشور کمی سازماندهی شده و بخش خصوصی نیز در آن فعال شده است همچنین هلال احمر به عنوان یک مکمل درمانی در کشور در این حوزه نیز ورود کرده اما همچنان نیاز است که در حوزه گردشگری سلامت اقدامات زیادی انجام شود.

ضیایی در مورد برنامه‌های سال 94 هلال احمر در حوزه دارو و درمان گفت: هلال احمر به دنبال سهم‌گیری از بخش خصوصی نیست و هرجایی که کاری زمین افتاده باشد وارد شده و کمک می‌کند.

وی ادامه داد: در تولید و تأمین واکسن موفق بودیم همچنین برای تأمین واکسن حجاج قصد داریم تا تولید داخلی را جایگزین واردات کنیم.

۱۳۹۳/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...