نسخه چاپی

بازتاب های نامه رهبری به جوانان اروپایی را در این سایت ببینید

عکس خبري -بازتاب هاي نامه رهبري به جوانان اروپايي را در اين سايت ببينيد

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سایت letter۴u.ir با موضوع نامه امام خامنه‌ای به جوانان غربی راه‌اندازی شد.

مطالب این سایت مشتمل بر بازتاب‌های نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی و واکنش اندیشمندان، شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، دینی و دانشگاهی غرب و نیز شهروندان عادی غربی به این نامه است.

در یکی از مطالب این سایت می‌خوانیم: ماتیچ زورمان یک عکاس اسلوونیایی است. او به کشورهای زیادی سفر داشته و گالری‌های متعددی از زندگی اجتماعی مردم جهان منتشر کرده است. او نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی را خوانده است و معتقد است این نامه دنیا را به آرامش و بیداری دعوت می‌کند.

همچنین تصاویری از توزیع نامه امام خامنه‌ای به جوانان غربی در دالاس از شهرهای بزرگ ایالات تگزاس آمریکا بر روی این سایت منتشر شده است.

گردانندگان این پایگاه اطلاع‌رسانی از همه علاقمندان و فعلان رسانه ای که "در مسیر انتقال پیام این نامه تاریخی و بسیار پراهمیت با واکنش ها و پاسخ های جوانان و اندشمندان غربی مواجه می شوند"، درخواست همکاری کرده است.

به گزارش تسنیم، رهبر معظم انقلاب در اول بهمن ماه در واکنش به حوادث اخیر کشور فرانسه طی نامه ای خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی از آنها خواست تا فارغ از عملیات رسانه های جهانی، برای شناخت دین اسلام، خود مستقیما به منابع اصلی آن مراجعه کنند.

۱۳۹۳/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...