نسخه چاپی

وضعیت بازار سكه و طلا در ماه پایانی سال

رئیس اتحادیه كشوری طلا و جواهر با اعلام اینكه قیمت سكه حبابی و هیجانی نیست، گفت: هم اكنون تقاضا در بازار كم و ركود بر بازار سكه و طلا حاكم است.

به گزارش نما به نقل از مهر: رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اعلام اینکه قیمت سکه حبابی و هیجانی نیست، گفت: هم اکنون تقاضا در بازار کم و رکود بر بازار سکه و طلا حاکم است.

محمد کشتی آرای در مورد وضعیت بازار سکه و طلا و پیش بینی آن در ماه پایانی سال گفت: برخلاف سالهای گذشته که در چنین مقطعی افزایش قیمت در بازار سکه و طلا اتفاق می افتاد که باعث می شد که نرخ ها یا حبابی و یا هیجانی شود، امسال این وضعیت در بازار سکه و طلا مشاهده نمی شود.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به اینکه در حال حاضر تقاضا در بازار کم است و نزدیک شدن به ایام نوروز هم باعث نشده است که فعلا افزایش تقاضایی در بازار رخ دهد؟ افزود: البته وضعیت بازار معقول است و نرخ های داخلی بر اساس قیمت های جهانی نوسان می کند، ضمن اینکه رکود بر بازار حاکم است.

وی در بیان راهکار برای خروج بازار سکه و طلا از رکود که در ماه های اخیر گریبان این بازار را گرفته است، عنوان کرد: دولت باید برای بازارهای سکه و طلا برنامه داشته باشد و فکری برای آنها بکند.

کشتی آرای قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و جدید در بازار را امروز دوشنبه 990 هزار تومان، نیم سکه را 502 هزار تومان، ربع سکه را 270 هزار تومان، گرمی را 173 هزار تومان، هر گرم طلای 18 عیار را 101 هزار و 300 تومان و هر اونس طلا در بازارهای جهانی را 1234 دلار اعلام کرد.

۱۳۹۳/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...