نسخه چاپی

پاسخ مثبت برانكو با پرسپولیس

قائم مقام پرسپولیس می‌گوید برانكو ایوانكوویچ برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی كرده و باشگاه پرسپولیس هم برای همكاری با این مربی آمادگی دارد.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، محمد حسین نژاد فلاح درباره جلسه‌اش با حمید درخشان و هیات مدیره برای مشخص کردن وضعیت کادر فنی اظهار کرد: من نشستی را با درخشان و هیات مدیره داشتم. مقرر شد حمید درخشان با پرسپولیس ادامه بدهد و اگر قرار شد تصمیم خاصی بگیریم، در جلسات بعد این اتفاق رخ بدهد.

وی با بیان اینکه مذاکره با سایر گزینه های سرمربیگری هم انجام شده است، گفت: من خودم به درخشان گفتم و ایشان هم در جریان است. البته قبول دارم این یک حالت نامطمئن برای درخشان خواهد بود ولی باید این تصمیم گرفته شود. در اینباره هیات مدیره تصمیم نهایی را می‌گیرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: برانکو ایوانکوویچ برای سرمربیگری پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است. ما هم متقابلا آماده همکاری با او هستیم.

نژاد فلاح که میهمان تلفنی برنامه نود بود، درباره اینکه تکلیف درخشان با این وضعیت چه خواهد شد، گفت: این دیگر نیازمند مصوبه هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه است. من هم از وجود کمیته فنی بی اطلاع بودم ولی جعفر کاشانی به من گفت که این کمیته فعال است!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حمید درخشان قطعا در بازی با صبا روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست ولی در این بازی مشخص می‌شود که سرمربی خواهد ماند یا خیر. درخشان یا با قدرت در پرسپولیس می‌ماند و یا ...(صحبت‌های نژاد فلاح با تعجب شدید عادل فردوسی پور قطع شد).

قائم مقام پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که دیگر چه قدرتی برای سرمربی پرسپولیس باقی می‌ماند، تاکید کرد: به هر حال این فرصتی است که هیات مدیره به درخشان داده است.

نژاد فلاح در پایان تاکید کرد: گزینه اول ما برای پرسپولیس خود درخشان است. ایوانکوویچ گزینه دوم و افشین قطبی هم گزینه سوم ما هستند.

۱۳۹۳/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...