نسخه چاپی

اعلام رضایت مقام معظم رهبری از فعالیت‌های بسیج دانشجویی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به دیدار روز گذشته خود با رهبر انقلاب گفت: رهبر انقلاب در این دیدار اعلام كردند كه من از بسیج دانشجویی راضی هستم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمد ودودحیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی در افتتاحیه نشست ۳ هزار نفری اعضای بسیج دانشجویی، گفت: مجمع سراسری بسیج دانشجویی با عنوان فرزندان بصیر امام نام‌گذاری شده است.

وی در ادامه از دیدار روز گذشته خود با رهبر معظم انقلاب به نمایندگی از اعضای بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: همه شما آرزوی دیدار رهبر انقلاب را داشتید و همواره تقاضای دیدار با ایشان از جمله مطالبات شما از مسئولان بسیج دانشجویی بوده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: ما طی روزهای گذشته تمام تلاش خود را صورت دادیم تا بتوانیم وقتی برای دیدار اعضای بسیج دانشجویی با رهبر انقلاب اخذ کنیم.

حیدری ادامه داد: برخی از دوستان می‌گویند با توجه به اینکه از آخرین دیدار اعضای بسیج دانشجویی با رهبر انقلاب ماه‌ها می‌گذرد، نکند ایشان از بسیج دانشجویی ناراضی‌است. لذا ما تلاش کردیم حداقل در این نشست دیداری با رهبر معظم انقلاب داشته باشیم که البته محقق نشد.

وی گفت: روز گذشته به نمایندگی از همه شما به محضر رهبر رسیدم و این موضوع را خدمت ایشان مطرح کردم و گفتم که بسیج دانشجویی مشتاق دیدار شما هستند. من به ایشان گفتم به دلیل اینکه دیدار شما با این دانشجویان در این نشست محقق نشده است، از همین امروز تب کردم و نمی‌دانم به آنها چه پاسخ بدهم.

رئیس بسیج دانشجویی با اشاره به نقل قولی از رهبر انقلاب گفت: ایشان فرمودند عجالتا سلام بنده را به بچه‌ها برسانید تا ببینیم چه می‌کنیم.

حیدری افزود: بعد از جلسه نیز وقتی به ایشان گفتم برخی می‌گویند شاید رهبر انقلاب از ما راضی نیست که چنین فرصتی فراهم نمی‌شود گفت: ایشان فرمودند ابدا اینطور نیست؛ من از بسیج دانشجویی راضی هستم.

برای بسیج دانشجویی چه خبری از این شیرین‌تر که رضایت ولی فقیه که رضایت الهی را در پی دارد بشنوند. البته این مسئله وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

۱۳۹۳/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...