نسخه چاپی

داعش به اروپا نزدیك شده است

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز دوشنبه در تحلیلی بر محل سربریدن 21 مصری (سواحل جنوب اروپا) به وسیله داعش متمركز شد و آن را نشانه ای بر نزدیك شدن این گروه تروریستی به اروپا دانست.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در گزارش آسوشیتدپرس به مکان سربریدن ربوده شدگان قبطی مصر (سواحل جنوب ایتالیا) در 500 مایلی (حدود 800 کیلومتری) قاره اروپا اشاره شده است.

این گزارش می افزاید: سازمان تروریستی داعش حالا پس از اشغال مناطقی در سوریه و عراق به اروپا نزدیکتر شده است به گونه ای که اکنون در سواحلی که تنها 800 کیلومتر با ایتالیا فاصله دارد، عملیات سر بریدن خود را به نمایش می گذارد.

این گزارش، سربریدن در سواحل جنوبی اروپا را به منزله اعلام آمادگی برای نبرد با رم تلقی کرده است.

این در حالی است که وزیر امور خارجه اسپانیا و رئیس سیاست خارجه اتحادیه اروپا بعد از ظهر روز دوشنبه در مورد وضعیت فوق العاده وخیم لیبی به دلیل پیشرفت تروریست ها در این کشور هشدار دادند.

تحولات اخیر لیبی به ویژه سربریدن 21 قبطی مصری توسط گروه تروریستی داعش در حومه شهر «سرت» لیبی، بار دیگر سبب مطرح شدن پرسش های جدی در انگلیس درباره نقش تخریبی مداخله غرب در بروز هرج و مرج در این کشور واقع در شمال آفریقا شده است.

گروه تروریستی داعش یکشنبه شب تصاویری از سربریدن 21 قبطی(مسیحی) مصری را که چندی پیش در لیبی به گروگان گرفته بود، پخش کرد.

۱۳۹۳/۱۱/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...