نسخه چاپی

خدمات رسانی ویژه مترو در ماه پایانی سال

با توجه به اینكه پنجشنبه 28 اسفند در آستانه سال تحویل است، پیش بینی می شود كه پنجشبه قبل از آن یعنی 21 اسفند هم مترو با استقبال مسافران برای تردد به سمت بهشت زهرا (سلام الله علیها) روبرو باشد.

به گزارش نما،مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران محسن نایبی با اشاره به استقبال گسترده مسافران از مترو در روزهای پایانی سال اظهار داشت: شبکه مترو براي رفاه حال مسافران اقدام به ارائه خدمات ویژه در اين ايام کرده است.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران این تغییرات به علت وجود بازار در مسير خط يك مترو و استقبال بیشتر مردم از این ایستگاه ها عمدتا در اين خط خواهد بود.

وی با بیان اینکه سرفاصله حرکت قطارها در خط دو هم از دوم اسفند ماه در برخي از ساعت ها كاهش يافته است گفت: ساعت 20 تا 21 سرفاصله حركت قطارها در خط 2 از10 دقیقه به 6 دقیقه مي رسد.
وي در خصوص روزهای تعطیل ماه پایانی سال نیز گفت: برنامه حرکت قطارها در این روزها به صورت ویژه بوده و با اعزام قطارهای فوق العاده، سرفاصله حرکت قطارها کاهش می یابد.

تمديد حركت قطارها در دوپنجشنبه پاياني سال تا ساعت 24

نايبي در ادامه با اشاره به سنت حسنه زیارت اهل قبور و شهدا در پنجشنبه آخر سال خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه پنجشنبه 28 اسفند در آستانه سال تحويل است، پيش بيني مي شود كه پنجشبه قبل از آن يعني 21 اسفند هم مترو با استقبال مسافران براي تردد به سمت بهشت زهرا (سلام الله علیها) روبرو باشد.

وي گفت: به همين خاطر شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری برای رفاه حال بيشتر مسافران در دو پنجشنبه آخر سال تمهیدات ويژه اي در نظر گرفته و ضمن كاهش سرفاصله حركت قطار ها، خدمات رساني خود را تا ساعت 24 تمديد كرده است.

خدمت رساني شبانه روزي در هنگام تحويل سال نو

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران گفت: با توجه به تحويل سال نو در ساعت 2 بامداد روز شنبه، به منظور رفاه مردم براي حضور در حرم مطهر امام (ره) و مزار شهدا و عزيزان از دست رفته خود در ساعات پاياني سال، حركت قطارهاي مترو در جمعه آخر سال و ساعات منتهي به سال جديد، در خط يك به صورت 24 ساعته خواهد بود، تا شهرونداني كه تمايل دارند لحظه تحويل سال در كنار عزيزان از دست رفته خود باشند از اين خدمات ويژه مترو استفاده كنند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مداوم در خصوص برنامه حرکت قطارها در ایستگاه های مترو از مردم خواست به این اطلاع رسانی ها در ایستگاه ها و واگن ها توجه کنند تا با مشکلی روبه رو نشوند.
نایبی در پايان خاطر نشان كرد: مسافران توجه داشته باشند كه رعايت نكات ايمني جهت جلوگیری از تاخیر در تردد قطارها اهميت زيادي دارد، به ويژه در خصوص جلوگیری از بسته شدن درها به هشدارهای ماموران مترو دقت کنند.

۱۳۹۳/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...