نسخه چاپی

تخلف و فسادی در نیروهای مسلح نداشته‌ایم

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح گفت: تاكنون در نیروهای مسلح تخلف و فسادی رخ نداده است و پرسنل خدوم نیروهای مسلح هرگز از دایره قانون خارج نشده‌اند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار «حسن فیروز‌آبادی» در حاشیه شانزدهمین مجمع پیش گیری از وقوع جرم استان تهران در جمع خبرنگاران، با اشاره به بحث مذاکرات هسته‌ای گفت: انرژی هسته‌ای یک پیشرفت علمی و فناوری و گام بلندی در میان گام‌های بلند دانشمندان نوآور جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: ما در بحث تولید علم و فناوری جزو پیشگامان علم و فناوری در کشور هستم و همه جا نیز حضور داریم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز مقطع فعلی انقلاب مقطع تحول علمی و فناوری است یعنی مرحله تحول انسانی، اجتماعی، سیاسی ، فرهنگی مطرح شده و به مرحله تحول علمی و فناوری رسیده‌ایم که در حال گام گذاشتن به صنعتی شدن هستیم.

سردار فیروز‌آبادی با اشاره به پدیده داعش اظهار داشت: داعش، یک حرکت تروریستی بر علیه همسایگان ما در عراق و سوریه و سایر کشورهای اسلامی است که آفتی بزرگ در جهان اسلام به شمار می‌رود و توسط صهیونیست‌ها، انگلیس و آمریکا ایجاد شده است.

رئیس ستاد نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا در نیروهای مسلح فسادی رخ داده است گفت: خیر، در نیروهای مسلح تخلف و فسادی رخ نداده است و پرسنل خدوم نیروهای مسلح هرگز از دایره قانون خارج نشده‌اند.

وی با اشاره به توافق با آمریکا در مذاکرات هسته‌ای خاطر نشان کرد: می‌توانیم با این کشور مذاکره داشته باشیم زیرا مقام معظم رهبری اجازه مذاکره را داده‌اند و گفتگو امری سیاسی و مرسوم در دنیاست که مبتنی بر دیپلماسی جهانی صورت می‌گیرد.

۱۳۹۳/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...