نسخه چاپی

اصلا قرار نیست مربی پرسپولیس شوم

كریم باقری شایعه سرمربی‌گری‌اش در پرسپولیس را تكذیب كرد.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، از همان روزی که خبر مذاکره پرسپولیسی‌ها با قطبی و برانکو در شهر پیچید، شایعه‌ها می‌گفتند که قرار است چند تا از پرسپولیسی‌های قدیمی و محبوب هم کنار دست جانشین درخشان روی نیمکت بنشینند و بعد هم نام احمدرضا عابدزاده و کریم باقری به میان آمد.

این دو پیشکسوت پرسپولیس در روزهای اخیر به دیدار مدیران تازه‌وارد باشگاه رفتند اما عابدزاده هیچ حرفی از بازگشتش نزد و باقری هم در تکذیب شایعه‌هایی که درباره‌اش شنیده‌ایم، گفته: «چند روز پیش در باشگاه دیداری با نژادفلاح داشتم و بعد هم تلفنی با هم صحبت کردیم اما هیچ بحثی در مورد حضورم در پرسپولیس مطرح نشد. هواداران لطف دارند که می‌خواهند من باشم اما فعلا هیچ خبری نشده و قرار نیست من در پرسپولیس مربی شوم. درست است که من رابطه خوبی با قطبی دارم و هنوز گاهی تلفنی با هم صحبت می‌کنیم اما این دلیل نمی‌شود که برای مربیگری در پرسپولیس برنامه‌ای داشته باشم و به نظرم بهتر است درباره برانکو و قطبی هم شایعه‌سازی نکنیم تا پرسپولیس و مربیانش آرامش داشته باشند.»

گفتنی است شایعه حضور کریم باقری در کادر فنی را نژادفلاح هم تکذیب کرده و گفته که باشگاه از نظرات باقری، مهدوی‌کیا و عابدزاده استفاده می‌کند اما قرار نیست آنها مربی پرسپولیس شوند.

۱۳۹۳/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...