نسخه چاپی

شهادت 6 تن و زخمی شدن 13 تن دیگر در انفجار ورودی زینبیه دمشق

فادی برهان،نماینده شیعیان در زینبیه دمشق خبر داد كه انفجار انتحاری با خودروی بمب‌گذاری شده عصر امروز در یكی از پست‌های بازرسی منطقه زینبیه در جنوب دمشق با شهادت دستكم شش تن و زخمی شدن سیزده تن دیگر همراه شد.

به گزارش نما، «فادی برهان»، از چهره‌های سرشناس و نماینده شیعیان در منطقه زینبیه دمشق در گفت‌وگو با فارس خبر داد: در حمله انتحاری که دو عامل انتحاری ساعتی پیش با یک خودروی بمب گذاری شده در پست ایست و بازرسی المستقبل در ورودی منطقه زینبیه در ریف دمشق در فاصله دو کیلومتری حرم حضرت زینب سلام الله انجام دادند، دستکم شش تن شهید و سیزده تن دیگر زخمی شدند.

وی افزود: این حمله توسط یک عامل انتحاری انجام شد که نیروهای پست بازرسی به آن مشکوک شده و وی را از خودرو پیاده کردند که بلافاصله عامل انتحاری اقدام به انفجار خود کرد.

برهان افزود: انتحاری دوم نیز اقدام به منفجر کردن خودرو کرد که به افزایش شمار شهدا به شش تن و زخمی شدن سیزده تن منجر شد .

وی تاکید کرد: این خودرو از شهر دمشق به راه افتاده بود اما به خاطر کنترل شدید منطقه حضرت زینب سلام الله از سوی پست های ایست و بازرسی قادر به ورود به این منطقه نشدند.

۱۳۹۳/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...