نسخه چاپی

درخواست اسرائیل از سازمان ملل درباره ایران

عکس خبري -درخواست اسرائيل از سازمان ملل درباره ايران

هدف خانه كاریكاتور كه در سال 1999 تاسیس شد، ‌جذب كاریكاتوریست ها در داخل و خارج ایران است.

به گزارش نما، شبکه الجزیره به نقل از روزنامه انگلیسی "ایندیپندنت" گزارش داد: اسرائیل از سازمان ملل خواست برگزاری مسابقه کاریکاتور انکار هولوکاست توسط ایران را محکوم کند.




کاشمیر گاندر در تحلیلی برای این روزنامه انگلیسی نوشت: اسرائیل از سازمان ملل خواست مسابقه اعلام شده توسط دو سازمان ایرانی را محکوم کند.




خانه کاریکاتور و مجتمع فرهنگی سرچشمه، مسابقه ای را در انکار هولوکاست سازماندهی کرده و در آن به نفر اول 12 هزار دلار، نفر دوم مسابقه، ‌هشت هزار دلار و نفر سوم پنج هزار دلار پول نقد پرداخت می شود. این مسابقه را روزنامه تهران تایمز گزارش داد. اول آوریل موعد ارسال کاریکاتورهای ضد هولوکاست تعیین شده است.





هدف خانه کاریکاتور که در سال 1999 تاسیس شد، ‌جذب کاریکاتوریست ها در داخل و خارج ایران است.




مسعود شجاعی طباطبایی، دبیر دومین جشنواره مسابقه کاریکاتورهای هولوکاست، در ماه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت، این اقدام در واکنش به انتشار کاریکاتورهای موهن به حضرت محمد (ص) در مجله هفتگی شارلی ابدو است.




ران پروسر، سفیر اسرائیل در سازمان ملل، در نامه ای به دبیر کل سازمان ملل که روزنامه تایمز آو اسرائیل آن را منتشر کرد، این مسابقه را مشروعیت بخشیدن به انکار هولوکاست توصیف کرد.




وی در ادامه افزود، این مسابقه، کسانی را که هولوکاست را انکار می کنند تشویق می کند تا این اقدام تحریک آمیز خود را ادامه دهند.




مسابقه قبلی در سال 2006 توسط روزنامه همشهری برگزار شد.

۱۳۹۳/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...