نسخه چاپی

تعطیلی مدارس اردبیل برای چهارمین روز

به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی سریال تعطیلی مدارس اردبیل تكرار می‌شود تا دانش‌آموزان چهارمین روز متوالی تعطیل را نیز در خانه به سر ببرند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و برودت و سردی هوای بعد از برف سه‌روزه، آموزش و پرورش استان اردبیل برای چهارمین روز متوالی مدارس برخی شهرهای استان اردبیل را در روز 5 اسفندماه تعطیل اعلام کرد.

براساس اعلام آموزش و پرورش استان در پنجمین روز از اسفندماه مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرهای اردبیل، نیر و نمین در سری صبح تعطیل شده و دانش‌آموزان این شهرها در مقاطع یادشده این روز را هم در خانه سپری می‌کنند.

در شهرهای گرمی و هیر مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول در سری صبح و نیز در بخش انگوت شهرستان گرمی تمامی مقاطع تحصیلی در سری صبح در روز سه‌شنبه تعطیل شده و دانش‌آموزان این مقاطع بر اثر برودت هوا باز هم خانه‌نشین می‌شوند.

بارش برف و باران که از روز دوشنبه در استان اردبیل قطع شده سبب بروز سرما و برودت هوا در اغلب نقاط استان شده که این برودت و سرمای هوا تا صبح روز سه‌شنبه ادامه دارد، به طوری که دمای هوا در برخی مناطق استان اردبیل حتی به پایین‌تر از منفی 20 درجه نیز خواهد رسید.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل از صبح روز سه‌شنبه دمای هوا افزایش یافته و سرما و یخبندان به تدریج از اغلب شهرهای استان رخت بربسته و جای خود را به افزایش دما بعد از چند روز برف و سرما می‌دهد.

۱۳۹۳/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...