نسخه چاپی

ریزش خونین آوار در یكی از مدارس تهران؟

سخنگوی اورژانس كشور از مصدومیت هشت دانش‌آموز دختر در ریزش آوار در یكی از مدارس غرب تهران خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت هشت دانش‌آموز دختر در ریزش آوار در یکی از مدارس غرب تهران خبر داد.

مجتبی خالقی ، در این باره گفت: دقایقی قبل ماموران اورژانس در یک عملیات به دبیرستان دخترانه محقق واقع در بلوار فردوس شرقی اعزام شدند و تاکنون برابر آمارهای ما هشت دانش‌آموز دچار مصدومیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه این حادثه در حوالی یک ساعت پیش رخ داده است، گفت: هم‌اکنون نیروهای اورژانس در حال امدادرسانی به دانش‌آموزان هستند و تعداد قطعی مجروح‌شدگان پس از اتمام عملیات اعلام خواهد شد.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه تا به این لحظه هشت دانش‌آموز دختر دچار مصدومیت شده‌اند، درباره میزان آسیب‌دیدگی آنها گفت: پس از اتمام عملیات در این خصوص صحبت خواهد شد و در حال حاضر معلوم نیست که میزان آسیب‌دیدگی به این دانش‌آموزان چقدر بوده است.


ریزش آوار در مدرسه پایتخت تکذیب شد

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران خبر ریزش آوار در دبیرستان دخترانه محقق واقع در بلوار فردوس و مصدومیت هفت نفر را تکذیب کرد.

مسعود ثقفی در این باره اظهار کرد: نمایندگان آموزش و پرورش اکنون در این مدرسه حضور دارند و چنین اتفاقی رخ نداده و هیچ دانش آموزی دچار مصدومیت نشده است.

وی تصریح کرد: خبر منتشر شده جعلی است.

۱۳۹۳/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...