نسخه چاپی

طومار ۱۶ متری برای برخورد با مفسدان اقتصادی

طومار ۱۶ متری مطالبه مردم از قوه قضائیه كه توسط دانشجویان دانشگاه شریف در روز ۲۲ بهمن جمع آوری شده بود به این قوه ارسال شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، صبح امروز طومار ۱۶ متری مطالبه مردم از قوه قضائیه که توسط دانشجویان دانشگاه شریف در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و در مقابل این دانشگاه جمع آوری شده بود به این قوه ارسال شد.

در این نامه برخورد با مفسدان اقتصادی، آقازاده‌ها و کسانی که به منابع قدرت و ثروت متصل هستند و در عین حال دست به انواع سو استفاده‌ها از جایگاه خود میزنند از قوه قضائیه مطالبه شده است.

متن این طومار به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران تغییر رویه‌های نطام ستم شاهی بوده است. اگردر رژیم گذشته آقازاده‌ها و شاهزاده‌ها و نزدیکان افراد پرنفوذ می‌توانستند هرکاری را در مملکت بکنند و هیچ‌کس به آنها کاری نداشته باشند انقلاب ۵۷ آمد تا این مسلک را از بین ببرد.

چندی است قوه قضاییه به بررسی پرونده متهمان بزرگ اقتصادی و سیاسی می‌پردازد و کسانی هم در این میان، محکوم می‌شوند و این جای تقدیر دارد. ولی عده‌ای دیگر از متهمان که به منابع قدرت و ثروت و افراد پرفوذ متصل هستند، هنوز پس از چند سال در کش و قوس جلسات دادگاه هستنند و گویا پایانی برای رسیدگی به پرونده این مفسدان نیست. متاسفانه برخی خبرها احتمال از تبرئه‌شان است و و هنوز سنت آقازادگی را در جمهوری اسلامی زنده نگه داشتند و بعضی دیگر که اصلا به عنوان متهم محسوب نمی‌شوند.

قوه قضاییه در جمهوری اسلامی می‌بایست:

۱. فقط افراد مستقل که به جناح‌های سیاسی خاصی وصل نیستند را که محکوم کردن آنان اعتراض رجل سیاسی خاصی را در پی ندارد مورد محامکه قرار ندهند.

۲.حرمت آقازادگی و فامیلی را بشکند و به دور از فشارهای رسانه‌ای و افراد پرنفوذ و قدیمی انقلاب تصمیمی سریع و قاطعانه و درخور جرم متهمان بگیرد.

این حداقل انتظار ملت از قوه قضاییه است ملتی که از اول انقلاب با تقدیم کردن فرزندان خود در راه انقلاب و با تحمل همه سختی‌ها پای انقلاب ایستاده است.

اگر قوه قضاییه محترم در این امر ملاحظاتی دارد ملت ایران آمادگی برخورد انقلابی خود را اعلام می‌کند.

۱۳۹۳/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...