نسخه چاپی

فكری: پرسپولیسی ها خودشان را جمع و جور كنند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر دوستان پرسپولیسی از سر دلسوزی نظری دارند، بهتر است در مورد باشگاه خودشان صحبت كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، درباره دیدار دوستانه استقلال مقابل آلومینیوم اراک که با تساوی پر گل ۳ بر ۳ به پایان رسید، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی بازی‌های لیگ، نیاز بود که تیم آمادگی‌اش را حفظ کند. بهترین تصمیم برای این کار، برگزاری بازی تدارکاتی بود. خیلی سخت است که بازیکنان را در تعطیلات آماده نگه داریم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال عنوان کرد: به دلیل بحث واگذاری باشگاه به بخش خصوصی، اسپانسر، تیم را رها کرده و رفته است. وقتی اسپانسر نباشد، باشگاه برای تامین بودجه دچار مشکل می‌شود. مسئولان و مدیران باشگاه در تلاش هستند مشکلات را حل کنند اما در این شرایط باید به اسپانسر هم حق داد. اسپانسر روی چه حسابی باید پول بدهد؟ باشگاه درآمدی ندارد که سرمایه‌گذاری کند.

مربی تیم استقلال درباره اظهارات کرار جاسم تصریح کرد: باشگاه در این مورد تصمیم‌ می‌گیرد و بهتر است زیاد به بحث کرار نپردازیم.

فکری در واکنش به اظهارات پرسپولیسی‌ها در خصوص اظهارات کرار گفت: اگر پرسپولیسی‌ها اوضاع و احوال خودشان را سر و سامان دهند، بهتر است. استقلال افرادی دارد که در مورد بازیکنش تصمیم‌گیری و با آن برخورد کند. اگر دوستان از سر دلسوزی نظری دارند، بهتر است در مورد باشگاه خودشان صحبت کنند.

۱۳۹۳/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...