نسخه چاپی

سنگ اندازی اسرائیل در مذاكرات ایران و ۱+۵

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینكه اشغالگران قدس تمام تلاش خود را به كار گرفته تا بین كشورهای غربی و جمهوری اسلامی خصومت ایجاد كنند، تصریح كرد: مذاكرات، میدان آزمون امریكا و ۱+۵ است كه نشان دهند تا چه اندازه مستقل و خارج از سیطره صهیونیست‌ها هستند.

به گزارش نما به نقل از خانه ملت، سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت درباره ادعاهای اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور تلاش این رژیم جهت جلوگیری از انجام توافق ۱+۵ با ایران گفت: موجودیت رژیم صهیونیستی نامشروع است و از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ایجاد خشونت و تنش بین کشورهای غربی و جمهوری اسلامی ایران منافع خودش را تامین کند.

نماینده مردم ورامین،‌ قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: صهیونیست‌ها متوجه شده‌اند اگر جمهوری اسلامی ایران مسیر توسعه و پیشرفت را طی کند به یک قدرت بلامنازع درمنطقه تبدیل خواهد شد و دیگر سرکردگان این رژیم نخواهند توانست به هر کشور مسلمانی تجاوز کرده وعملیات نظامی علیه آن انجام دهند.

وی ادامه داد: اشغالگران قدس تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بین کشورهای غربی و جمهوری اسلامی خصومت ایجاد کنند و در این مسیر از اهرم‌های فشار، تهدید و تحریم غربی‌ها علیه ملت ایران استفاده می‌کنند.

نقوی با اشاره به روند مذاکرات ایران با ۱+۵ توضیح داد: اکنون که مذاکرات به صورت منطقی و با صلابت از طرف ایران دنبال می‌شود و مذاکره‌کنندگان ضمن حفظ حقوق هسته‌ای ملت و رعایت خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی کار را پیش می‌برند، صهیونیست‌ها نگران و عصبانی هستند و خود را به هر در و دیواری می کوبند تا جلوی رسیدن به یک توافق خوب را بگیرند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مذاکرات، میدان آزمون امریکا و ۱+۵ است که نشان دهند تا چه اندازه مستقل و خارج از سیطره صهیونیست‌ها هستند؛ اگر غربی‌ها بر اساس منطق و استدلال و چارچوبی که تا کنون تعیین شده جلو بیایند و توافق خوب حاصل شود، به دنیا نشان می‌دهد که تحت سلطه رژیم صهینیستی نیستند ولی اگر در جهت رسیدن به توافق گام برندارند، سلطه رژیم صهیونیستی بر خود را تایید می‌کنند.

۱۳۹۳/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...