نسخه چاپی

احتمال شكایت ایتالیا از پرسپولیس!

عکس خبري -احتمال شکايت ايتاليا از پرسپوليس!

در صورتی كه تیم فوتبال پرسپولیس امروز با لباس‌هایی با برند جدید استفاده كند مسئولان برند قبلی و ایتالیایی این تیم از این باشگاه شكایت خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی راهی ازبکستان شد تا دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل بنیادکار را انجام دهد که به گفته محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام این باشگاه دو سری لباس با برندهای ماکرون و آل‌اشپورت توسط پرسپولیسی‌ها به ازبکستان برده شده تا برای بازی فردا مقابل بنیادکار، سرخ‌پوشان با یکی از این دو لباس وارد زمین شوند.

این در حالی است که نژادفلاح اعلام کرد که در صورتی که شرکت ایتالیایی ماکرون که در لیگ امسال وظیفه تأمین البسه پرسپولیس را بر عهده داشت به تعهدات خودش عمل نکند آنها فردا از لباس‌های شرکت آل‌اشپورت استفاده خواهند کرد.

در این خصوص هم شرکت ایتالیایی ماکرون از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده و در صورتی که سرخ‌پوشان فردا با لباسی به جز البسه این برند وارد زمین شوند آن‌گاه پرسپولیسی ها محکوم به پرداخت جریمه‌ای که گفته می‌شود مبلغ آن سه میلیون دلار است خواهند بود.

این در حالی است که نژادفلاح در حال مذاکراتی با اسپانسر پیشین باشگاه پرسپولیس است و قرار شد تا قراردادی که حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آن را فسخ کرده بود دوباره جاری شود اما مسئولان اسپانسر پرسپولیس تصمیم دارند در صورتی که باشگاه پرسپولیس به آنها واگذار شود بهروز منتقمی را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی کنند.

۱۳۹۳/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...