نسخه چاپی

تجمع اعتراضی علیه «فائزه هاشمی»

فائزه هاشمی از سفر به بجنورد، مركز استان خراسان شمالی، و شركت در نشست محفلی اصلاح طلبان، كه قرار بود با محوریت انتخابات صورت گیرد، انصراف داد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا؛یکی از فعالان اصلاح طلب دعوت کننده فائزه هاشمی، علت لغو این سفر را انصراف خود وی، به دلیل آنچه که جلوگیری از هیاهو و ایجاد مزاحمت برای مردم مرکز خراسان شمالی اعلام کرده، عنوان کرد.

بهرام شیخ نژاد گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، وی در آینده نزدیک، برای حضور در نشست اصلاح طلبان خراسان شمالی، سفری به این استان خواهد داشت.

او در خصوص نظر استانداری خراسان شمالی در مورد این سفر گفت: استانداری هیچ مخالفتی با انجام این سفر نداشت و صرفا توصیه ها و ملاحظاتی داشت که دیده شده بود.

مشاور استاندار خراسان شمالی از آنچه که هیاهو برای جلوگیری از تحقق سفر این فعال سیاسی به استان خواند، انتقاد کرد.

روز گذشته جمعی حدود ۴۰ نفر، که گفته می شد دانشجو هستند، در اعتراض به سفر فائزه هاشمی به بجنورد، مدتی را در برابر دفتر امام جمعه این شهر، دفتر نماینده مردم خراسان شمالی در خبرگان رهبری و نیز مسجد انقلاب بجنورد اجتماع کرده و خواستار جلوگیری از سفر وی به این استان شده بودند.

از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم، گروه های موسوم به اصلاح طلبان خراسان شمالی، تاکنون نشست هایی را با حضور علی مطهری و مصطفی کواکبیان در بجنورد برگزار کرده اند.

این در حالی است که گروه های موسوم به اصولگرا، نشستهایی را با حضور محمدحسین صفار هرندی و سیدمحمد حسینی، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم و دهم، سعید زیباکلام، استاد دانشگاه تهران و منتقد مذاکرات هسته ای، حجت الاسلام نبوی نماینده تهران و عضو جبهه پایداری، سیداحمد خاتمی عضو هیات رییسه خبرگان رهبری و مرتضی آقاتهرانی در بجنورد برگزار کرده اند.

۱۳۹۳/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...