نسخه چاپی

غول های والیبال به هم رسیدند

غول های والیبال میزان و شهرداری ارومیه یك شنبه در سالن غدیر ارومیه و پیكان و شهرداری تبریز در خانه والیبال تهران برابر هم صف آرایی می كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، نیمه نهایی لیگ برتر والیبال فردا (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان در شهرهای ارومیه و تهران آغاز می شود. در سالن غدیر ارومیه و برابر شش هزار تماشاگر آذری تیم شهرداری این شهر میزبان میزان خراسان است. حضور بازیکنان شاخص و سرشناس ملی پوش در هر دو تیم یکی از تماشایی ترین بازی های فصل را نوید به علاقه مندان والیبال نوید می دهد. هر دو تیم از مدعیان قهرمانی در این فصل به شمار می روند اما میزبانی ارومیه در این دیدار حساس کفه پیش بینی ها را به سود این تیم سنگین تر می کند. ارومیه با در اختیار داشتن شهرام محمودی یکی از هجومی ترین تیم های لیگ در حملات قدرتی به شمار می رود. در مقابل میزان خراسان که سرعتی زن هایی مثل آرمین تشکری و عادل غلامی را در اختیار دارد برنامه ویژه ای برای دفاع روی تور و حملات سرعتی پیاده کرده است.

در خانه والیبال تهران اما شهرداری تبریز میهمان پیکان پرافتخارترین تیم ایران و آسیاست. بازیکنان با انگیزه تبریز پیش از این در دور رفت لیگ یک بار پیکان را در تهران شکست داده اند و انگیزه زیادی دارند تا باردیگر حریف خود را مغلوب کنند. شهرداری تبریز که با پیروزی بر متین ورامین شگفتی ساز لیگ امسال لقب گرفته است در تهران کار آسانی مقابل شاگردان پیمان اکبری ندارد. پیکان بدون تردید یکی از کاملترین ترکیب های لیگ امسال را در اختیار گرفته است. حضور جواد معنوی نژاد پدیده نوظهور والیبال ایران در این تیم تاکنون بسیاری از معادلات را بهم زده است. باید دید این بار پیکان در خانه مقابل تبریز نتیجه می گیرد یا شاگردان بناکار یک برد دیگر از پایتخت سوغات می برند.

در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال هر تیمی ز مجموع سه دیدار دو پیروزی بدست آورد به فینال صعود خواهد کرد. تیم های ارومیه و پیکان به دلیل قرارداشتن در رتبه بالاتر دور مقدماتی از حق دو میزبانی در نیمه نهایی لیگ برخوردار خواهند بود.

*برنامه دور رفت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال:

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

پیکان تهران – شهرداری تبریز

ناظر: امیدوار حاتمی، داور اول: حسین پورکاشیان و داور دوم: محسن ترابی

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17

شهرداری ارومیه – میزان خراسان

ناظر: محمود حداد، داور اول: اصغر حاجی کاظمی و داور دوم: علیرضا قریب

۱۳۹۳/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...