نسخه چاپی

درخواست تیم غایب برای گرفتن میزبانی قهرمانی جهان

عکس خبري -درخواست تيم غايب براي گرفتن ميزباني قهرماني جهان

فدراسیون والیبال استرالیا درخواست خود را برای گرفتن میزبانی مسابقات قهرمانی جهان اعلام كرد.

به گزارش نما، مسابقات والیبال قهرمانی جهان قرار بود به میزبانی روسیه برگزار شود، اما فدراسیون جهانی به دلیل شرایط خاص این کشور و درگیری با اوکراین این میزبانی را از روس ها گرفت. FIVB برای پیدا کردن جایگزین روسیه برای میزبانی این رویداد مهم از کشورها درخواست کرد تا آمادگی خود را تا روز دوشنبه اعلام کنند.

در همین راستا فدراسیون والیبال استرالیا که در جمع تیم های حاضر در این دوره از پیکارها حضور ندارد درخواست رسمی خود را به فدراسیون جهانی ارسال کرد. به این ترتیب اگر میزبانی استرالیایی ها مورد تایید قرار بگیرد آنها می توانند جایگزین روسیه در این رقابت ها شوند.

از سوی دیگر فدراسیون والیبال ایتالیا از گرفتن این میزبانی شانه خالی کرد و عنوان کرد که خواهان برگزاری فینال لیگ ملت ها در شهر بولونیا است. این در حالی است که فدراسیون جهانی از ایتالیا به عنوان یکی از گزینه های جدی برای جایگزینی روسیه نام برده بود.

فدراسیون والیبال لهستان هم که در سال های اخیر میزبانی های زیادی را گرفته بود چندی پیش در نامه ای به فدراسیون جهانی اعلام کرد که آماده همکاری برای میزبانی مسابقات است اما آنها هنوز درخواست خود را به صورت رسمی به FIVB اعلام نکرده اند.

منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...