نسخه چاپی

به بازیكنانم تبریك می‌گویم/ راه طولانی‌ در پیش داریم

عکس خبري -به بازيکنانم تبريک مي‌گويم/ راه طولاني‌ در پيش داريم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: راه طولانی در پیش داریم و سعی می‌كنیم در این مسیر عملكرد قابل قبولی داشته باشیم.

به گزارش نما، بهروز عطایی پس از بازی ایران برابر استرالیا و شکست سه بر یک این تیم اظهار کرد: مسابقه خوبی بود و خوشبختانه بازیکنان عملکرد خوبی در بازی امروز داشتند. با توجه به این‌که در مسابقه با هلند بد بودیم و نتوانستیم پیروز شویم، برگرداندن بازیکنان سخت بود اما کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند وضعیت بهتر شود و بهتر از روز گذشته عمل کنند.

وی ادامه داد: به بازیکنان تبریک می‌گویم که از این رقابت سربلند بیرون آمدیم و پیروز شدیم. راه طولانی‌ای را در پیش داریم و سعی می‌کنیم در این مسیر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به سطح بالای مسابقات لیگ ملت‌ها تصریح کرد: در این مسابقات جهانی پیروزی بر یک تیم با نتیجه سه بر صفر سخت است. استرالیا در ست سوم بهتر کار کرد و بازیکنان ایران کمی از فضای بازی در شروع و اواسط بازی خارج شدند و در نهایت ست سوم را واگذار کردیم، اما خوشحالم که بازیکنان می‌توانند در شرایط سخت خود را برگردانند. ست چهارم را با قاطعیت و امتیازهای قابل توجه به پایان رساندیم.

مردان والیبال ایران امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد) دو مسابقه با فاصله کمتر از ۱۴ ساعت برگزار خواهند کرد که از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه و در دومین مسابقه با ژاپن روبرو خواهند شد تا به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها پایان دهند.

منبع: فارس

۱۴۰۱/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...