نسخه چاپی

الگوبرداری از فدراسیون فوتبال ایران

عکس خبري -الگوبرداري از فدراسيون فوتبال ايران

رئیس كنفدراسیون فوتبال آسیا به اعضای این نهاد پیشنهاد داد از برنامه پیشرفتی فدراسیون فوتبال ایران الگوبرداری كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه روز گذشته (جمعه) در ملاقات با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در منامه بحرین به فدراسیون‌های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هشدار داد با حفظ خطوط ارتباطی و درگیر بودن در برنامه‌های پیشرفتی سطح استاندارد فوتبال را در سطح قاره کهن افزایش دهند. در این جلسه داتو الکس سوزی، دبیرکل AFC و مسئولان دیگر این نهاد هم حضور داشتند.

رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین اشاره کرد برنامه‌های پیشرفتی فدراسیون فوتبال ایران باید الگویی برای دیگر اعضای AFC که در حال کار بر روی ارتقای سطح استاندارها در کشورهای خود هستند، باشد.

شیخ سلمان و کفاشیان سپس در مورد جنبه‌های کلیدی فوتبال آسیا و برنامه‌های آینده این ورزش در قاره کهن به تبادل نظر پرداختند که از آن جمله می‌توان به چگونگی همکاری فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رسیدن به اهداف مشترک اشاره کرد.

کفاشیان همچنین از شیخ سلمان به خاطر پیشرفت‌هایی که از زمان حضور وی در منصب ریاست AFC در فوتبال آسیا به وجود آمده، تمجید و تأکید کرد فدراسیون فوتبال ایران به حمایت خود از پروژه پیشرفت فوتبال در آسیا ادامه خواهد داد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...