نسخه چاپی

درخواست تیموریان از هواداران

هافبك تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز در آستانه بازی با پرسپولیس گفت:‌ امیدوارم هواداران مثل بازی با الاهلی از ما حمایت كنند تا پرسپولیس را هم شكست دهیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، آندرانیک تیموریان در مورد وضعیت فعلی تراکتورسازی، بازی فردا با پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد.

از بازی با الاهلی شروع کنیم. برد مهمی را به دست آوردید.

در بازی اول باخت بدی مقابل نسف قارشی متحمل شدیم و انصافا حق‌مان باخت نبود. برای اینکه شرایط را عوض کنیم و از مدعیان صعود عقب نمانیم، باید الاهلی را می‌بردیم. خوشبختانه توانستیم با ارائه یک بازی منطقی ۳ امتیاز را بگیریم و امیدهایمان برای صعود از این گروه بیشتر شود.

فکر می‌کنی صعود کنید؟

الان امتیازها به هم نزدیک است و فکر میکنم گروه تراکتورسازی پیچیده است. ما دوست داریم صعود کنیم تا دل هواداران تراکتورسازی هم شاد شود. البته من باید به یک موضوع اشاره کنم.

چه موضوعی؟

تیم ما برای جنگیدن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با کمبود بازیکن مواجه است. شماری از بازیکنان بنا به دلایل مختلف جدا شدند و برخی اتفاقات که ممکن است در هر تیمی رخ دهد باعث شده کمی با مشکل کمبود بازیکن مواجه شویم. با این حال این موضوع نباید برای ما یک بهانه باشد ولی بهتر است که هواداران تراکتورسازی با شرایط تیم آشنایی داشته باشند. در این وضعیت نیاز مبرمی به حمایت آنها داریم.

در نیم فصل اول با پیراهن استقلال مقابل پرسپولیس بازی کردی و حالا باید با پیراهن تراکتورسازی مقابل این تیم قرار بگیری. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خوشحالم که پیراهن تراکتورسازی را بر تن دارم و امیدوارم از لحاظ اخلاقی و ورزشی به این تیم کمک کنم. هدفم کمک کردن به تراکتورسازی است و امیدوارم بازی خوبی برابر این تیم انجام دهم.

پرسپولیس تیم بسیار خوبی است که از بازیکنان و کادر فنی قوی بهره می برد. اکثر پرسپولیسی‌ها دوستان صمیمی من هستند و برایشان آرزوی سلامتی دارم. این تیم الان شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم که هر دو تیم کار بسیار سختی مقابل هم در پیش دارند. با این حال ما میزبان هستیم و اگر دنبال قهرمانی هستیم باید پرسپولیس را شکست دهیم. گرفتن ۳ امتیاز در بازی های خانگی برای ما بسیار مهم است و فرقی ندارد که با چه تیمی روبرو خواهیم شد. هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند تا پرسپولیس را هم شکست بدهیم. امیدوارم آنها قبل از شروع بازی احساس خوبی به ما بدهند.

به نظرت تراکتورسازی برای قهرمانی در لیگ برتر چقدر شانس دارد؟

ما هم مثل دیگر مدعیان شانس داریم و این شانس را کم نمی‌دانیم.کاری هم به دیگر رقیبان نداریم و مهم این است که خودمان بازی‌ها را ببریم و نتایج خوبی بگیریم.

محمد نوری در مصاحبه‌ای از تو تعریف کرده است. در مورد تعریف‌های او چه صحبتی داری؟

بدون اینکه بخواهیم تعریف‌های نوری را در مورد خودم در نظر بگیرم باید بگویم که او فوتبالیستی توانا و قابل احترام است. ۱۵ سال است که همدیگر را می‌شناسیم، زمانی که در امیدهای تهران در دو تیم هما و عقاب بازی می کردیم. نوری در فوتبال ایران به حقش نرسیده و گاهی اوقات هم اتفاقاتی اقتاد که از تیم ملی دور شد. من برای او همیشه آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. او کاپیتان یک تیم بزرگ در فوتبال ایران و قطعا برای پرسپولیس یک مهره تاثیرگذار است.

۱۳۹۳/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...