نسخه چاپی

مقام آمریكایی: به ایرانی ها بستنی ندهید

عکس خبري -مقام آمريکايي: به ايراني ها بستني ندهيد

«آن ها مردمی غیر قابل اعتماد هستند كه هرگز در زندگی شان به یك پیمان هم پایبند نبوده اند...»

به گزارش نما، پایگاه خبری هیل (Hill) وابسته به کنگره آمریکا، طی گزارشی به انعکاس اظهارات "کایک هاکبی" شهردار سابق ایالت آرکانزاس آمریکا در رابطه با ایران پرداخت.





این گزارش تحت عنوان "هاکبی: آمریکا به ایران و کوبا، بستنی و آبنبات می دهد"، منتشر شده است.





در این گزارش آمده است: «شهردار سابق ایالت آرکانزاس و کاندیدای احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، روز شنبه، دولت اوباما را به خاطر عادی سازی روابط با کوبا و تلاش برای دستیابی به توافق هسته ای با ایران، مورد انتقاد قرار داد.»





بر اساس این گزارش، هاکبی در نشستی با موضوع تجارت بین الملل، گفته است که نباید وانمود کنیم کوبا و ایران کشورهایی فوق العاده هستند، با مردمانی که ما می توانیم با آن ها نشت و برخواست داشته باشیم؛ "آن ها اینگونه نیستند."





در ادامه این گزارش به نقل از "هاکبی"، آمده است: «آن ها مردمی غیر قابل اعتماد هستند که هرگز در زندگی شان به یک پیمان هم پایبند نبوده اند... شما راه نمی افتید و با کسانی که کارهای وحشتناکی انجام می دهند رابطه دوستانه برقرار کنید. شما به آن ها فشار می آورید و فشار را کم نخواهید کرد.»





وی در توضیح گفته های خود اظهار داشت: «اگر پدر و مادرم، مرا با این شیوه تربیت کرده بودند؛ اکنون من یک هیولا بودم. والدین من، رفتار بدم را اصلاح می کردند نه اینکه وقتی کار زشتی می کردم با بستنی و آبنبات تشویقم کنند.»





بر اساس این گزارش، "هاکبی" همچنین با متهم کردن مسئولان ایرانی و کوبایی، گفته است: «بنابراین، زمانی که شما می دانید ایرانی ها و کوبایی ها نسبت به مردم خود کارهای زشتی انجام می دهند، برای رضای خدا به آن ها بستنی و آبنبات نمی دهید.»

۱۳۹۳/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...