نسخه چاپی

پیش بینی حضور پرشورتر امسال دانشجویان در اردوهای راهیان نور

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با اشاره به برنامه‌های این معاونت در زمینه اردوی راهیان نور گفت: پیش بینی می‌كنیم امسال دانشجویان بیشتری از اردوی راهیان نور بازدید كنند.

به گزارش نما، سید ضیا هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در گفت‌و گو با تسنیم درباره برنامه‌های این معاونت برای اردوی راهیان نور اظهار داشت: همواره تاکید داریم که اردوهای راهیان نور به عنوان یک سنت حسنه در دانشگاه ترویج شود و زمینه‌ای فراهم شود تا همه دانشجویان در آن شرکت کنند.

وی افزود: راهیان نور راهی برای معرفی سیره و سنت شهدا و زمینه‌ای برای آشنایی بیشتر آنها با فداکاری شهداست بنابراین باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که این فرصت برای همگان فراهم شود.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تصریح کرد: در حال حاضر مقدورات ما اجازه نمی‌دهد این امر را محقق کنیم اما شرایط به گونه‌ای است که می‌توان زمینه را برای علاقه‌مندان به این مساله تا حدی فراهم کرد.

هاشمی با بیان اینکه دانشگاه‌ها علیرغم محدودیت‌هایی که داشتند، بودجه و حمایت‌های خاصی را در این زمینه صورت دادند، گفت: دانشگاه‌ها در حد توان خود و بیش از پیش‌بینی‌ها در این زمینه حمایت کردند. البته خود دانشجویان نیز بخشی از هزینه این سفر را باید تقبل کنند تا برنامه خوب و جامعی در این زمینه برگزار شود.

وی تاکید کرد: پیش بینی ما این است همانطور که تعداد دانشجویان در اردوی راهیان نور در سال گذشته نسبت به سال قبل افزایش داشت، امسال نیز تعداد بازدید کنندگان از اردوی راهیان نور نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...