نسخه چاپی

حضور سردار فدوی در یادمان شهدای هویزه

عکس خبري -حضور سردار فدوي در يادمان شهداي هويزه

جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران با حضور در یادمان شهدای هویزه، ضمن زیارت و ادای احترام به شهیدان دوران دفاع مقدس از قسمت‌های مختلف زیارتگاه و روند برگزاری اردوی راهیان نور بازدید به عمل آورد.

به گزارش نما، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در یادمان شهدای هویزه، ضمن زیارت و ادای احترام به شهیدان دوران دفاع مقدس از قسمت‌های مختلف زیارتگاه و روند برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی بازدید به عمل آورد.

در این دیدار که محمد حسین کفعمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) نیز حضور داشتند، جانشین فرمانده کل سپاه با حضور در جمع زائران و دانشجویان به گفت وگو با آنها پرداخت.

سردار فدوی با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم که بعد از چند سال توفیق یافتم در کنار شهدای هویزه و شهیدانی چون علم الهدی، قدوسی، شمخانی و... باشم، افزود: زیارت هویزه و مناطق دفاع مقدس کمتر از کربلا نیست؛ سرزمین های نور، بهشت ایران هستند. خداوند متعال به شهدا مرتبت، اجازه و اختیار کارهایی از جمله اذن شفاعت داده است و این یک اصل مسلم است، اما مهم این است که ما به این مسائل باور داشته باشیم که در این صورت برای ما هم خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: انشاالله هر روز باورمان به خدا، پیامبر، امامان و امامین انقلاب اسلامی و شهدا بیشتر شود تا بیشتر خیر ببریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در خاتمه با تجلیل از خادمان شهدا نیز گفت: خدا را شکر دلدادگان زیادی در یادمان شهدای هویزه با دلشان به عنوان خادم زحمت می کشند و به زائران شهدا خدمت می کنند، خداوند خیرشان بدهد.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...