نسخه چاپی

برقراری پروازهای زیارتی نجف

به طور میانگین روزانه ۱۷ كاروان از ایران به فرودگاه نجف وارد می‌شود.

به گزارش نما؛ پس از توقف ۲۰ روزه پروازهای غول پیکر به فرودگاه نجف اشرف، از روز گذشته این پروازها از سر گرفته شد و از این پس پروازهای زائران ایرانی به فرودگاه نجف برقرار است.

به طور میانگین روزانه ۱۷ کاروان از ایران به فرودگاه نجف وارد می‌شود که به دلیل تعمیر این فرودگاه برای مدت کوتاهی، روزانه حدود ۲ یا ۳ کاروان به این فرودگاه پروازد داشتند.

چندی پیش مصطفی قاسمی - مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق - اعلام کرده بود به علت ترمیم باند و برخی تعمیرات در فرودگاه نجف، بخشی از پروازهای ورودی به نجف، به فرودگاه بغداد منتقل شده است.

همچنین محسن نظافتی - مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت - از اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات از ۲۴ اسفندماه خبر داده و گفته بود: سفرهای نوروزی تا هشتم فروردین ماه ادامه خواهد داشت و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در این ایام روزانه یکصد کاروان معادل چهار هزار نفر در روز به زیارت عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان این که زائران ایرانی می‌توانند در ایام نوروز از بسته‌های اقامتی سه، چهار، شش و هفت روزه استفاده کنند، گفته است: بسته اقامتی سه و چهار روزه به صورت هوایی، بسته اقامتی شش روزه به صورت زمینی و بسته اقامتی هفت روزه به صورت زمینی و هوایی در تعطیلات نوروزی برقرار است.
مطالب مرتبط

۱۳۹۳/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...