نسخه چاپی

بازداشت 2 عضو باند توزیع هروئین در تهران

رییس كلانتری 151یافت آباد از دستگیری دو عضو اصلی باند تهیه و توزیع هروئین در جنوب غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: رییس کلانتری 151یافت آباد از دستگیری دو عضو اصلی باند تهیه و توزیع هروئین در جنوب غرب پایتخت خبر داد.

سرهنگ حسین ذکایی خو در این باره گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با فروشندگان مواد مخدر عوامل تخصصی کلانتری 151 یافت آباد برابر گزارش منابع اطلاعاتی محل پاتوق دو تن از فروشندگان سابقه دار در یکی از محلات منطقه یافت آباد را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه در آدرس اولی که در حوالی بزرگراه آزادگان بود یک نفر به نام سهراب 32 ساله دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد، گفت: از محل جاساز وی مقدار یک کیلو و 385گرم مواد مخدر از نوع هروئین و مقدار 84 گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

ذکایی خو با اشاره به عملیات دوم ماموران ادامه داد: در آدرس دیگری که در حوالی بلوار الغدیر بود، متهم دیگر به نام "مراد" دستگیر و از مخفیگاه وی نیز مقدار 228 گرم هروئین و مقادیر قابل توجهی مخدر شیشه به همراه مبلغ 30 میلیون ریال وجه نقد کشف و ضبط شد.

رییس کلانتری 151یافت آباد با بیان اینکه از متهمان تعداد پنج عدد ترازوی دیجیتال کشف و ضبط شد؛ گفت: یکدستگاه خودرو پراید نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی های جداگانه از آنان، گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهمان از اعضای اصلی باند تهیه و توزیع هروئین در جنوب غرب پایتخت هستند که پس از تحقیقات مقدماتی برای تحقیقات تخصصی تر و کشف سایر جرایمشان در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفتند.

۱۳۹۳/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...