نسخه چاپی

سردار تنگسیری:

دشمنان با تزلزل در ایمان می‌خواهند جوانان ما را غیر عملیاتی كنند

جانشین فرمانده نیرو دریایی سپاه گفت: دشمنان با تزلزل در ایمان می‌خواهند جوانان ما را غیر عملیاتی كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار علیرضا ‌تنگسیری صبح پنجشنبه در مراسم یادواره 22 شهید روستای کره‌بند استان بوشهر اظهار داشت: شهدا از جایگاه بسیار بالایی نزد خداوند متعال برخوردار هستند و همه ما باید قدردان خون شهدا باشیم.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در تاریخ پر افتخار خود کارنامه درخشانی در مقابله با استعمار و استکبار دارد و توانسته مقابل ابرقدرت‌های زمانه به خوبی ایستادگی کرده و با آنها بجنگد و ضربات سنگینی را بر آنها وارد کرده است.

جانشین فرمانده نیرو دریایی سپاه همچنین به حضور گسترده مردم بوشهر در عرصه دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: بوشهر شهدای زیادی را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و نقش بسیار مهمی در دوران دفاع مقدس داشت.

وی ادامه داد: جوانان خطه جنوب کشور مانند شیر در مقابل استکبار ایستاده‌اند و رشادت‌های شهدا باعث شده است تا امروز استکبار از ترس نفوذ و قدرت نظام ایران اسلامی دو ناو هواپیمابر را در خلیج‌فارس مستقر کند.

تنگسیری در ادامه با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه، اذعان داشت: دشمنان و استکبار جهانی از تجهیزات نظامی ما نمی‌ترسد بلکه از شهدا، توسل به ائمه و ایستادگی مردم می‌ترسند.

وی افزود: وعده الهی محقق می‌شود و تحقق آن نزدیک است؛ همانگونه که سردار سلیمانی در تماسی که با سردار قربانی داشتند، می‌گوید که هم اکنون قبر صدام ایستاده‌ام این موضوع بیانگر تحقق وعده الهی است.

جانشین فرمانده نیرو دریایی سپاه با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم در مقابل زور ایستادگی کنیم، اضافه کرد: هم اکنون در جنگ نرم و خاکریزهای مخفیانه دشمن هستیم و باید برای مبارزه و جنگ با دشمنان آماده باشیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در تلاش برای غیرعملیاتی‌کردن جوانان و نوجوانان ما هستند، ادامه داد: دشمنان باید بدانند که در این مسیر با پس گردنی شهدا و خدا روبرو خواهند شد.

۱۳۹۳/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...