نسخه چاپی

حزب‌الله: دشمن اشغالگر از نام مقاومت می‌ترسد/ با موشك‌های دقیق معادلات جدیدی ایجاد كردیم

عکس خبري -حزب‌الله: دشمن اشغالگر از نام مقاومت مي‌ترسد/ با موشک‌هاي دقيق معادلات جديدي ايجاد کرديم

نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان ضمن تاكید بر همبستگی با ملت فلسطین اعلام كرد مقاومت به سطحی رسیده كه دشمن اشغالگر از نام آن می‌ترسد.


به گزارش نمابه نقل از پایگاه خبری العهد، «حسن فضل الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در خلال مراسمی که به مناسبت سالگرد آزادسازی جنوب لبنان و پیروزی فلسطین بر دشمن اشغالگر در مارون‌الراس برگزار شده بود تاکید کرد که مقاومت با همه امکانات خود و فداکاری‌هایش کنار ملت خود معادلات جدیدی به وجود آورد که یکی از عناوین آن موشک های دقیق و غیر دقیق در قالب قدرت بازدارندگی است که از مقدسات محافظت می‌کند.

نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان اظهار داشت که دشمن اشغالگر پس از اینکه در غزه شکست خورد برای سرپوش گذاشتن بر این شکست خود اقداماتی ضد مسجدالاقصی انجام می‌دهد.

وی در ادامه گفت، مقاومت در لبنان با آمادگی کامل و موشک‌های خود از زمین‌ها و خانه‌ها محافظت کرده و مانع هرگونه تجاوز دشمن به مرزها می‌شود؛ دشمنی که از همبستگی لبنانیها با ملت فلسطین می‌ترسد.

حسن فضل الله افزود، مردم در روستاهای مرزی لبنان دیگر با ترس نمیخوابند و با اشک بیدار نمی شوند بلکه با خیال راحت پلک‌هایشان را روی هم می گذارند و چشمهای دشمن از صدای بازی کودکان و گاوآهن‌ها در مزرعه‌های لبنان می‌ترسد.

وی تصریح کرد، مقاومت در مقابله با دشمن به سطحی رسیده که نام آن دشمن صهیونیستی را آزار می‌دهد؛ اما کسانی هستند که قصد دارند با استفاده از عوامل داخلی از جمله بحران‌های مالی و اقتصادی و سیاسی از داخل به کشور آسیب بزنند.

نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد که مقاومت قادر به مقابله با تجاوزات خارجی است؛ اما درباره معادله داخلی امور فرق می‌کند و یک سوالی که همواره مطرح می‌شود این است که شما که معادلات را در لبنان و منطقه ایجاد می کنید نمی توانید به وضعیت داخلی خود رسیدگی کنید؟

حسن فضل‌الله این تشبیه را اشتباه دانسته و گفت که معادله‌های داخلی لبنان و محاسبات آن فرق می‌کند و مرتبط به ساختار لبنان و نظام سیاسی آن است.

نماینده حزب الله تصریح کرد؛ عملکرد ما در امور داخلی بر اساس کم کردن فاصله ها و ایجاد تفاهم و همگرایی و صلح داخلی است. لبنان باید از بحران کنونی خارج شود و این به نفع همه و منافع کشور و ملت است. ما در کشور به کسی نیاز داریم که بتواند در کنار ملت خود در برابر دشمن بایستد؛ ملتی که در مقابله با دشمن با یک زندگی شرافتمندانه از خود دفاع می کنند، در سایه مسائل داخلی لبنان دچار درد و رنج و مصیبت هستند و باید به زخم های آنها رسیدگی شود.

وی در پایان بر ضرورت توافق برای تشکیل سریع دولت طبق اصول قانون اساسی به عنوان کلیدی برای حل مشکلات تاکید و اعلام کرد، ما در این زمینه اقدامات زیادی انجام دادیم و همچنان به تلاش‌های خود ادامه می دهیم. بنابراین بگذارید نواقص ،چالش‌ها و تحریکات را کنار گذاشته و برای خروج از این بن بست به راه حل برسیم.

از سوی دیگر دیگر هیئت آموزشی حزب‌الله با همکاری سازمان‌های جوانان لبنانی و فلسطینی به مناسبت پیروزی مقاومت فلسطین بر دشمن اشغالگر ، جشنواره‌ای با حضور نمایندگان تشکل های دانشجویی لبنان و فلسطین و مسئولانی از جنبش امل، جریان آزاد ملی ، جریان المرده ونیز نمایندگانی از جنبش حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین برگزار کرد.

حاضران در این جشنواره تاکید کردند، این بار وحدت مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و همه اراضی اشغالی 1948 دشمن صهیونیستی را در رسیدن به اهداف نظامی خود ناکام گذاشت. به همین دلیل دشمن به قتل‌عام غیرنظامیان بی گناه و کودکان روی آورد.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...